Publicerat November 1, 20178 yr ...men ibland äre dyrköpt! *suck* Glad i hågen hämta jag igår ut ett Vortex Viper 1-4 som skulle bli perfekt till drillingen. Gissa om jag blev tvärless på mig själv då jag i förvirrigen totalglömt att de va ju 1" tub på Trijicon siktet som satt på innan å som nu är sålt! Det där med optik å fästen på brytvapen är en värld jag aldrig satt mig in i så man blev ju inte precis gladare av att det inte bara är att byta till 30mm ringar å haka i. Tusenlapparna springer tydligen iväg för inpassning av andra ringar i det befintliga haket... Så vad tycker ni jag ska göra nu då? Tips mottages tacksamt...
Publicerat November 1, 20178 yr Tråkigt, men det är bara att bita i det sura och köpa annan glasbit som passar och sälja Vipern.
Publicerat November 1, 20178 yr Författare 11 minutes ago tecno sa: Tråkigt, men det är bara att bita i det sura och köpa annan glasbit som passar och sälja Vipern. Mm... Ana de. Synd då jag tyckte tmcq riktmedlet passa perfekt till den jakt den är tänkt för... Fler förslag...? Nån...
Publicerat November 1, 20178 yr Författare 1 minute ago Bubs sa: Vad är det för riktmedel på skapelsen? /Willy m.skytte.astrosweden.se/sv/articles/2.1655.2533/vortex-vortex-viper-pst-1-4x24-tmcq-mrad
Publicerat November 1, 20178 yr 1 hour ago HuggyBear sa: m.skytte.astrosweden.se/sv/articles/2.1655.2533/vortex-vortex-viper-pst-1-4x24-tmcq-mrad Lite OT, men det verkar som att tillverkaren håller sin egen produkt väldigt högt. Förefaller vara ett gott köp. Synd att jag inte visste det innan jag köpte mitt Zeiss.
Publicerat November 1, 20178 yr Detta är en populär post. 1 hour ago HuggyBear sa: Fler förslag...? Nån... Silvertejp lämpligt antal varv
Publicerat November 1, 20178 yr 1 hour ago HuggyBear sa: Fler förslag...? Nån... Ett svenne montage med svarvade/slipade bussningar kan ju vara ett alternativ.
Publicerat November 1, 20178 yr 8 minutes ago tecno sa: D Ett svenne montage med svarvade/slipade bussningar kan ju vara ett alternativ. Om du kan hitta på ett par bussningar som får en 30mm kikare att passa i 1” fästen så är det nog patentläge kunde inte låta bli Tycker huggybear ska byta jämt med min 1” Weaver microtrac x4 med ”TV” okular
Publicerat November 1, 20178 yr Är herrn flink med tigen så är det bara att sätta bandsågen i ringarna å byta
Publicerat November 1, 20178 yr Författare 21 minutes ago killer_mouse sa: Är herrn flink med tigen så är det bara att sätta bandsågen i ringarna å byta Intressant...
Publicerat November 1, 20178 yr 1 hour ago HuggyBear sa: Intressant... Ingen minns en fegis Säger mannen som tänkt prova å passa in ringar till hakmontage