Publicerat November 2, 20178 yr Jag har skjutit in min blaser liggandes med benstöd i sommars. Nu när jag står på pass och har mer kläder på mig så blir det för långt avstånd till kikarsiktet. Hur mycket kan träffläget ändra sig om man lossar lite på ringarna och drar bak siktet en liten bit?
Publicerat November 2, 20178 yr Enligt mej så kontrollskjut efter alla ingrepp på ringar och kikare fan jag kontrollskjuter efter alla ingrepp på mina kulvapen
Publicerat November 3, 20178 yr Från inget till en meter eller mer men alltid beroende av prylarnas rakhet. C
Publicerat November 3, 20178 yr Håller helt med ovanstående så istället för att fråga tycker jag du ska tala om för oss hur mycket det ändrades efter du kontrollerat.
Publicerat November 3, 20178 yr Författare Ja ni kan er sak. Sköt två skott på 100m, höjden var bra men dom satt 4 och 5 cm till höger.
Publicerat November 3, 20178 yr Först jobbat 4h, sen åkt ner till Malmö med Merxz för och hämta ett nytt vapenskåp han högg på nätet! Nu på väg hemåt igen för att sen släpa in 300kgs aset.