Publicerat December 22, 200619 yr Det är ju en djungel därute med prylar, så nu vänder jag mig med förtroende till alla 1260 medlemmar här. Har ni något tips på en bra GPS till bilen till ett maxpris på ca 4000:- Jag blir galen på allt surfande när man ändå inte hajar nåt! MVH Roggman66
Publicerat December 22, 200619 yr vi hade tom tom på vårt förra jobb å den kunnde den mest vilsne hitta på,men som med mycket i dagens läge låter företagen kunden testa produkten och sen fixa till det,lika som med den här som missat att södra länken funnits i 2år då och gör det lättre å komma till gustavsberg essingeleden sett..
Publicerat December 22, 200619 yr Haller GARMIN högt, lätt använd med mycket bra kartor. Finns i en massa olika prislägen. Du kan läsa om dom olika modellerna pa www.sportmanship.se . Mvh Kolja
Publicerat December 22, 200619 yr En Navigon PNA6000Te MN6 för 3890kr på http://www.inwarehouse.se/ just nu. Bra kartor tycker jag, rätt "enkel" att handha, farsgubben är nöjd i alla fall och han är inget teknikfreak.
Publicerat Mars 20, 200719 yr ;D.. Garmin Roggman... Garmin!... låna min å testa ett tag!.. så förstår du vad jag menar!... har en föregångare till den du sett jag har!. lite större men dock smidig nog!.. den kan du få av mej!.. den ligger bara å sammlar damm!.... //T.... ;D
Publicerat Mars 20, 200719 yr SONY NV-U71T. Europakartor, TMC, bra skärm, bra ljud och enkelt handhavande.
Publicerat Juni 26, 200719 yr Navigon 3100...tror jag den heter. Det som jag blev imponerad av med denna var hur detaljrik den var även ute på byggden där jag bor....Betyg= Klockren !!! Tror att pris i butik ligger på ca. 3000kr.
Publicerat Juni 26, 200719 yr Har ju en original inbygd i bilen. Annars så gillar jag Garmin starkt. Men det finns många märken som är kanon.
Publicerat Juni 27, 200719 yr ;D ja har en Garmin Quest!. är verkligen skit nöjd me den!.. lite å smidig stor bild å lätt meny!.. går osså å ha med sej i skogen!.. ;D
Publicerat September 16, 200718 yr jag har en splitter ny blaupunkt travelpilot Lucca 3.3 Tillsalu Pris :2000kr säljer den åt syrrans gubbe som fick med den när han köpte luftvärmepump. ///Mats Det är ju en djungel därute med prylar, så nu vänder jag mig med förtroende till alla 1260 medlemmar här.Har ni något tips på en bra GPS till bilen till ett maxpris på ca 4000:- Jag blir galen på allt surfande när man ändå inte hajar nåt! MVH Roggman66