Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

TIPS.........

Featured Replies

Publicerat

Undrar om det finns någon som har några tips på vart man kan söka efter egen jaktmark att arrendera.

Kanske någon som vet om nån mark. Allt från 1500ha och uppåt av intresse.

Tacksamm för alla tips.

Publicerat

Jag kollar dagligen här blan annat! http://www.jaktformedling.se/

MVH roggman66

Publicerat

På jaktformedling.se kan du även anmäla dig till e.post service då får du e-mail så snart där är en ny annons. Så man slipper att söka varje dag.Du kan även kolla på Jaktbyte.

Publicerat
  • Författare

Jovars jag kollar dessa båda platser dagligen, men det dyker ju nästan aldrig upp något. ???

Och när man pratar med lite folk låter det som det är världen enklaste sak att arrendera en mark.???????

Men dom vägrar berätta vart dom hittar markerna. ??? ??? ??? Får bara till svar: LETA PÅ INTERNET

Måste ju finnas o-arrenderad någonstans i sverige eller???????????

Publicerat

Ja du. Jag har samma problem .Det som finns blir ofta så dyrt att det blir billigare och köpa gården av dem.Tur att man har hundarna så man kommer ut lite grann.

Publicerat

Ska du ha 1500ha ensam eller söker du en plats i ett jaktlag?

Publicerat
Undrar om det finns någon som har några tips på vart man kan söka efter egen jaktmark att arrendera.

Kanske någon som vet om nån mark. Allt från 1500ha och uppåt av intresse.

Tacksamm för alla tips.

Här kan Du handla Dig ett hemman så kanske Du kommer in i ett större jaktlag också.

http://www.konsult.lrf.se/fastigheter/

Säg till om Du vill ha fler länkar.

;) ::)

Publicerat
  • Författare
Här kan Du handla Dig ett hemman så kanske Du kommer in i ett större jaktlag också.

http://www.konsult.lrf.se/fastigheter/

Säg till om Du vill ha fler länkar.

;) ::)

Är redan med i flera stora jaktlag. :) Men är ute efter att arrendera en större ruta själv minst 1500ha gärna större (mycket större). Da vi är nagra stycken som vill bilda varat eget jaktlag, och komma bort fran allt tjafs och avundsjuka som tyvärr finns i stort sett överallt. ???

Publicerat
Är redan med i flera stora jaktlag. :) Men är ute efter att arrendera en större ruta själv minst 1500ha gärna större (mycket större). Da vi är nagra stycken som vill bilda varat eget jaktlag, och komma bort fran allt tjafs och avundsjuka som tyvärr finns i stort sett överallt. ???

Okej! Jag förstår. :D

Lycka till! :D

Publicerat
Hör av dig om ni får tag i något. Är nämligen intresserad av ett dylikt jaktlag att var med i-
Publicerat

Finns 226 Ha i södra Östergötland som jag skulle vara intresserad av dock inte själv!

Publicerat
  • Författare
Okej! Jag förstår. :D

Lycka till! :D

Jag tycker mig se en viss ironi. >:(;) ;D

Hör av dig om ni får tag i något. Är nämligen intresserad av ett dylikt jaktlag att var med i-

Absolut.

Finns 226 Ha i södra Östergötland som jag skulle vara intresserad av dock inte själv!

226 ha känns faktiskt lite för litet. Da vi är ett par stycken som har hundar.