Publicerat November 24, 20178 yr Tjena, I helgen är det som det bekant en del reor hos olika handlare. Sitter just nu och surfar runt efter erbjudanden på en .22lr - hittar just nu bara ruger standard hos xxl.se som är nedsatt en tusing. Någon annan som hittat något? https://www.xxl.se/ruger-ruger-10-22-standard/p/1140159_1_style
Publicerat November 24, 20178 yr Jag åkte till Gävle för att köpa mig en 10/22:a, men de var slut trots att saldot på deras hemsida fortfarande fem timmar senare visar att de finns i lager. Är surgubbe för tillfället.
Publicerat November 24, 20178 yr Författare Trisst! Jag tänkte själv dra till valbo på söndag (på vägen hem till Sthlm från Bollnäs) för pumphagelbössan, men det kanske är idé att kolla innan då...
Publicerat November 24, 20178 yr Ja kan mycket väl vara slut den med, ringde Västerås angående 10 22, slut där med. Lagersaldot på hemsidan är tydligen helt fel, då det visar att 10 22:n finns i alla butiker. De vill väl locka folk misstänker jag, för nånting säger mig att vapnen kommer finnas kvar på deras hemsida trots att de inte finns i verkligheten.