Publicerat Juni 19, 20196 yr Författare Nice ? Jag misstänker att tumhålet blir lite trångt... Snygg träbit
Publicerat Juni 19, 20196 yr 2 hours ago Dansken sa: Nice ? Jag misstänker att tumhålet blir lite trångt... Snygg träbit Tack. Nej tumhålet passade mig bra. Du får själv se nästa helg ?
Publicerat Juni 30, 20196 yr 46 minutes ago Dansken sa: Ursäkta trådkapningen men var är Humlas pool alldeles för varmt att sitta så där utan badmöjligheter! För övrigt ser kolven fin ut, slipa, putsa och polera så...
Publicerat Juni 30, 20196 yr 6 hours ago Dansken sa: Tack för idag Svend. Ungarna har fått humla feber och tjatar om att åka till farbror Svend igen. Den där stubben höjde värdet på min bössa avsevärt.
Publicerat Oktober 23, 20196 yr Min vänster english sporter till sako AV/L61r som finns på bilder i tråden kommer vara tillsalu inom kort då projektet gick i diket. Fortfarande orörd. Råkade hitta en m98 i vänster till bra kurs som det kommer vräkas pengar på i ett nytt projekt.