Publicerat Januari 4, 20188 yr Hejsan..ny forumet läst ett tag men blev nu medlem för här verkar det ut att finnas kunskap som både räcker och blir över. Så jag väntar hem en 1640 och fick ett sikte av en bekant ett voretex crossfire II 3-9*50 detta sikte är helt nytt och få duga så länge. är det någon som vet vilken höjd på ringar man behöver? satt låga baser på nu. misstänker ju höga men hade varit bra med medium.
Publicerat Januari 4, 20188 yr Mät när du har bössan hemma- då blir det rätt direkt. - återkom när du har bössan hos dig- då ska jag förklara för dig hur du kan göra det. Välkommen hit
Publicerat Januari 4, 20188 yr Författare Tackar. Okej ja är nog lika bra vill ju inte ha det onödigt högt
Publicerat Februari 17, 20188 yr Författare På 2018-01-04 at 22:16 Dansken sa: Mät när du har bössan hemma- då blir det rätt direkt. - återkom när du har bössan hos dig- då ska jag förklara för dig hur du kan göra det. Välkommen hit Nu är siktet monterat satte en skena också när jag ändå va igång. ringarna som satt på passade som en smäck inte världens bästa men duger helt klart.. En liten fråga vart ska man smörja slutstycket?