Publicerat Januari 6, 20188 yr Hej! Funderar på att köpa pipa till en blaser r8 i kaliber 221 fireball och behöver då en duktig vapensmed att göra detta.. Någon med erfarenhet kring vilken pipa man ska satsa på och om de finns nån vettig vapensmed i norra Sverige? Mvh T
Publicerat Januari 6, 20188 yr När det Blaser och pipor till R93och R8 så skulle jag nog säga - maila Blaser. Köp inget oprovat hittepå....... T
Publicerat Januari 6, 20188 yr 28 minutes ago nuke sa: Bix n Andy verkar seriösa av det jag sett och hört. /Markus Sett till pris tror jag inte skillnaden blir särdeles stor.... Möjligen snabbare leverans. T
Publicerat Januari 7, 20188 yr Min tanke var mest att lotsa TS bort från Skrot-Hasse och liknande som levererat bitvis lägre kvalitet om man inte vill köra original. /M
Publicerat Januari 7, 20188 yr 5 hours ago nuke sa: Min tanke var mest att lotsa TS bort från Skrot-Hasse och liknande som levererat bitvis lägre kvalitet om man inte vill köra original. /M Bitvis lägre kvalitet? Då har du inte sett vad jag har sett... T
Publicerat Januari 7, 20188 yr 3 hours ago pmt sa: Bitvis lägre kvalitet? Då har du inte sett vad jag har sett... T Typ såhär
Publicerat Januari 7, 20188 yr 50 minutes ago Joacim sa: Typ såhär Typ..... Skär sedan upp den och jmf med en orginalpipa så blir det värre. T
Publicerat Januari 7, 20188 yr 7 hours ago pmt sa: Bitvis lägre kvalitet? Då har du inte sett vad jag har sett... T Man behöver inte alltid ta fram storsläggan i alla lägen, ibland kan det räcka med en liten knuff i rätt riktning.....
Publicerat Januari 18, 20188 yr Skulle också satsa på Bix'andy, är nog den enda som är godkänd av Blaser för tillverkning av custompipor. /Baner