Publicerat Januari 7, 20188 yr Ser inte så dum ut, kan nog bli ett hett alternativ till CZ 455. Värd att vänta på.
Publicerat Januari 7, 20188 yr 35 minutes ago Reggie sa: Ser inte så dum ut, kan nog bli ett hett alternativ till CZ 455. Värd att vänta på. Precis som jag skrev på grannkanalen så fick den faktiskt mitt hjärta att slå något slag extra och det har, vad jag kan komma på aldrig hänt med en Rimfire innan
Publicerat Januari 7, 20188 yr Inte utan att den väcker ett visst habegär, trots att man har en range i skåpet. Vore ju lite kul att bara ha tikka rakt över linjen.
Publicerat Januari 7, 20188 yr Den kommer säkert att vara skitbra! Om den kommer i trä och vänsterutförande så kommer jag att köpa den!
Publicerat Januari 11, 20188 yr Jag kan definitivt tänka mig den men samtidigt kan jag inte tänka mig att göra mig av med någon av mina befintliga... Ett typiskt svenskt problem skulle jag gissa. Men kanske tur det, här har man en bostad med ett litet skåp - hade man levt i staterna hade man haft en bostad i ett stort skåp.
Publicerat Januari 15, 20188 yr Har inte försökt kolla, men är det någon som vet om det är fasta pipor eller en pipbytare?
Publicerat Januari 16, 20188 yr Författare Tror inte det är en pipbytare, då hade den blivit en direkt konkurrent till quad.
Publicerat Januari 25, 20188 yr Detta är en populär post. Grappar, pangen använder T3x stocken dvs alla T3 stockar passar.. C
Publicerat Januari 25, 20188 yr Fan....blev kär! Har aldrig sett behovet av en 22’a för mig personligen...men nu finns det ett behov....mirakulöst
Publicerat Januari 25, 20188 yr Kolla ca. 1:50 in i detta klipp: Kan man tolka det som att denna stock har 35% glasfiber i sig och en standard T3-stock inte har det?
Publicerat Januari 25, 20188 yr Nu är frågan om den kommer med ett vettigt kikarmontage eller om det är optilock systemet. Sen är frågan om den kommer i en träkolv senare. Ser vettig ut så långt. Första Tikkan sedan M65 som börjar få en annan att bli lite intresserad.
Publicerat Januari 26, 20188 yr Det är väl standard Tikka med laxad överdel på lådan för kikarmontage.
Publicerat Februari 7, 20188 yr Författare På 2018-01-25 at 19:56 Fredde_piteå sa: Fan....blev kär! Har aldrig sett behovet av en 22’a för mig personligen...men nu finns det ett behov....mirakulöst Många tycks vara negativa till den här, men den blir nog en storsäljare i USA liksom Ruger 10/22. Och i den jämförelsen är väl ändå Tikkan ett bättre val? Pojkarna vid CZ darrar nog i byxbenen nu då de antagligen har fått sin största rival och deras försäljning säkert kommer att dala.
Publicerat Februari 7, 20188 yr Nya Sako Finnfire II är ju en betydligt trevligare bössa än det där spettet, imho, om ni nu prompt ska ha finskt nu när ni fått för er att skaffa 22a http://www.sako.fi/rifles/sako-finnfire-ii/finnfire-ii
Publicerat Februari 9, 20188 yr Författare 20 tums pipan ska levereras till närbutiken 16 tummarn ska beställas enligt Sako.