Publicerat Januari 10, 20188 yr Detta är en populär post. Hej! Är en 28-årig blivande tvåbarnsfar (beräknat idag) som lever med min lilla familj i Trosa, Södermanland. Har under flera år sagt att jag ska ta jägarexamen, först när jag såg att brorsan körde fast med sin examen tog jag tag i det på riktigt och en månad senare stod vi där båda två med varsin examen! Spola fram tiden fyra veckor och nu står jag här med ett skåp och en inskickad licensansökan på en fin Beretta 686 Special från -91 som jag kom över för ett mycket bra pris. Hungern efter att få komma ut i skogen mer än vad jag gör för tillfället växer sig allt starkare för varje dag som går och jag hoppas verkligen att jag kan få jaga lite under 2018, tyvärr jagar ingen annan i familjen men jag är säker på att det kommer lösa sig på ett eller annat sätt! Vidare vill jag tacka för ett grymt forum med en otrolig vidd och kunskap bland medlemmarna! /IGGMO
Publicerat Januari 12, 20188 yr Välkommen till den härliga gemenskapen vi har här på forumet. Och grattis till examen