Publicerat Januari 28, 20188 yr hittar inte om det är backbore står inte loppdiameter med pipset..... bara invector plus.
Publicerat Januari 28, 20188 yr Jo, det står. Annars har dom fuskat vid provet...... Det står 18,5, 18,6, 18,7.....nånting. T
Publicerat Januari 29, 20188 yr Invector kräver backbore, frågan är hur mycket. Det ser ut att stå ngt någon cm framför pipblocket. Gör rent och kolla igen. T
Publicerat Januari 29, 20188 yr Längre fram på indersida pipan står det på min ultra sporter och är det inv + så är det grova loppet . Fabarm annars har ju en udda lösning m grovt 18,8 lopp som smalnar av för att bli 18,4 precis innan choken .. /P
Publicerat Januari 29, 20188 yr Författare Letat febrilt men icke ngt ... bara invector plus....serienr och ett M instansat
Publicerat Januari 29, 20188 yr Visst - även provhus har måndagar..... Men som sagt - det är ett lagkrav att det ska stå. T
Publicerat Januari 29, 20188 yr Författare Javisst tog ju kort på ett par stämplar ...men tycker det är konstigt att det ej finns stämplar på denna...tittat på hundratals bössor och sett stämplar på alla....
Publicerat Januari 29, 20188 yr Författare Men skitsamma den smäller kastar ut hylsor perfekt o har nya slagstift. Har bra balans enligt mig samt lite romantisk när jag velat ha en slik sedan 94
Publicerat Januari 29, 20188 yr 1 minute ago andershermansson7 sa: Javisst tog ju kort på ett par stämplar ...men tycker det är konstigt att det ej finns stämplar på denna...tittat på hundratals bössor och sett stämplar på alla.... Beror nog på om den passerar Belgien eller inte. Normalt sett gör de flesta det eftersom det är ett krav om man vill sälja i ett CIP - land. Men visst - direktimport kan ju förekomma. T