Publicerat Februari 2, 20188 yr Någon som hanterat el provskjutit en slik och vågar ge sig på ett omdöme? Alt kanske fått årets första nr av VT där Hassel väl skulle ha med en artikel om denna varianten?
Publicerat Februari 2, 20188 yr Det hanns inte med till förra numret, men håller på och skriver artikeln nu. Materiel till rikets försvar har företräde i min planering. Trevlig bössa, riktigt trevlig bössa..... T
Publicerat Februari 2, 20188 yr Författare Se där, får hålla ut lite till då. Piplängd på den du testat? Fundrar till och från på att komplettera MK38'an med en lättare pang för bl.a ripa. Utbudet hemmavid är dock rätt skralt och tyvärr dröjer det lite tills man kommer sig tillräckligt långt söderut för att kunna titta på vettiga bössor utan att beställa och betala i blindo. Susegården hade annars MK70 i kal20, är 725'an värd mellanskillnaden tycker du?
Publicerat Februari 2, 20188 yr 2 hours ago Timberman sa: Se där, får hålla ut lite till då. Piplängd på den du testat? 30" 2 hours ago Timberman sa: Susegården hade annars MK70 i kal20, är 725'an värd mellanskillnaden tycker du? Beror lite på hur pass väl kolven passar dig - Mirokukolvarna är ofta lägre...... /T
Publicerat April 24, 20188 yr På 2018-02-02 at 15:41 pmt sa: Det hanns inte med till förra numret, men håller på och skriver artikeln nu. Materiel till rikets försvar har företräde i min planering. Trevlig bössa, riktigt trevlig bössa..... T Förhoppningsvis på gång inom snar framtid..?? Måste bestämma mig snart.. har velat hit o dit angående en ny 20à.
Publicerat April 24, 20188 yr 17 minutes ago Lille Skutt sa: Förhoppningsvis på gång inom snar framtid..?? Måste bestämma mig snart.. har velat hit o dit angående en ny 20à. Den layoutas typ nu...... T
Publicerat April 24, 20188 yr 2 hours ago pmt sa: Den layoutas typ nu...... T Härligt..ser fram emot den...du hintade ju att den var trevlig. Även om du troligen testar 12àn?