Publicerat Februari 8, 20188 yr Har en browning b525. Hur kan jag avgöra vilken sorts browning det om det är en ”a1” eller en ”h5” dvs vilken sorts gravyr och trä det är?
Publicerat Februari 8, 20188 yr Är det en grade 5 så är det helt sonika finare gravyr och träbit än grade 1...
Publicerat Februari 8, 20188 yr Författare 15 minutes ago Fredde sa: Har en browning b525. Hur kan jag avgöra vilken sorts browning det om det är en ”a1” eller en ”h5” dvs vilken sorts gravyr och trä det är? 1 minute ago Svenstorparn sa: Är det en grade 5 så är det helt sonika finare gravyr och träbit än grade 1... Kan du avgöra vilken det är med hjälp av bilderna? Vissa har guldavtryckare och andra inte, har det någon betydelse?
Publicerat Februari 8, 20188 yr Nu är inte Browning min starka sida men jag skulle gissa på en grade 1, grade 5 brukar ha djupare gravyr. Avtryckare i guld hade jag på min plastklädda Browning A5 så det kan nog vara vilket som, nu har dom väl det på alla modeller.
Publicerat Februari 8, 20188 yr Detta är en populär post. 1 hour ago Fredde sa: Kan du avgöra vilken det är med hjälp av bilderna? Ja, en Hunter grade 1. Förra gravyren. 1 hour ago Fredde sa: Vissa har guldavtryckare och andra inte, har det någon betydelse? Ja - de med förgylld avtryckare innebär att du kommer att dö i fattigdom och förtvivlan...... Dina barn kommer att hamna i MP's partistyrelse, och de kommer att bli militanta veganer. Men utifrån modellperspektiv - nej...... /T