Publicerat Februari 17, 20188 yr Detta är en populär post. Respekt att gå bort från stort företag med massa anställda och tillbaka till hantverket igen
Publicerat Februari 18, 20188 yr Jesse James har ju gjort en del i mina ögon tvivelaktiga val i livet men en grym metallarbetare är han... sen blir de vapnen han gör lite väl pråliga i mina ögon men jänkarna brukar ju va suckers för sånt... så då passar ju ”pay up sucker” bra
Publicerat Februari 18, 20188 yr Lite väl mycket "Hollywood" över Jesse James och Greven för min smak.... Men han har "haft ihop det" med Sandra Bullock Den duktigaste och mest seriösa (och den verkstad där man talar på ett anständigt sätt) av byggarna på TV är Kindig... Edd i Wheelers dealers är en mycket duktig och händig mekaniker utan attityd.. Bland "larvpellarna" i Misfit Garage är här min favvo redneck
Publicerat Februari 18, 20188 yr Sekunderar på Edd och älskar Tom. Tom: "I´m not feeling too good today, It may have been the alcoholic beverages I consumed last night"
Publicerat Februari 18, 20188 yr För att citera min gamle far. Det är lätt och skita när arslet är fullt! Misstänker att han inte behöver jobba något mer med tanke på det "första" företaget! (Även om det är imponerande att han byggde det) //Danielj
Publicerat Februari 18, 20188 yr Jag är ledsen men efter att ha växt upp med 80- och 90-talets skateboardfilmer är jag en sucker för den där släpiga dialekten. Men man skulle nog behöva betala mig för att ha ett av hans verk att ta upp en plats i garderoben!