Publicerat December 29, 200619 yr Jeg heter Cato, bor utenfor Trondheim i Norge, jobber som vekter, dykker og fra tid til annen som murer. Jakter elg, hjort, rådyr, sel og småvilt. Jeg kom over denne siden ved å følge noen lenker om rev og hijakt. (Grytjakt.) Jeg liker stemningen her inne og har gode dager med lesing av jaktdagbøkene med alle de spennende bildene. Jeg har planer om en hund nummer to snart og er sugen på en terrier av et eller annet slag. Inntil så skjer prøver jeg å få til en hjort og rådyrshund ut av min basset fauve de bretagne. Jeg er kvart svensk, rekker det?
Publicerat December 29, 200619 yr Författare 1/4 räcker! Men det är på håret! välkommen! ;D Phhuui...takk for den! Jeg begynte å frykte det verste. ;D Godt Nytt År forresten, det glemte jeg! :-[
Publicerat December 29, 200619 yr Välkommen. Själv har jag ju blandras hund så en trekvartsnorsk är inga problem ;D Mvh: Jansson
Publicerat Januari 2, 200719 yr Författare Takk for alle de hyggelige meldingene! Det er jammen lett å kjenne seg velkommen her inne! ;D
Publicerat Januari 4, 200719 yr Jag är halv tysk, så uppenbarligen släpper dom in vad som helst här ;D Välkommen!!
Publicerat Januari 4, 200719 yr Författare Jag är halv tysk, så uppenbarligen släpper dom in vad som helst här ;DVälkommen!! Takk for den! ;D Det gjelder med andre ord å slå seg løs som best man kan her, før noen oppdager en?
Publicerat Januari 4, 200719 yr hej och välkommen!1/4 svensk räcker, så du är säker! minsann om inte jag har varit i dina krokar, har byggt en McDonaldsresturang inne i trondheim, kanske inte så meriterande iochförsig.....
Publicerat Januari 4, 200719 yr Författare hej och välkommen!1/4 svensk räcker, så du är säker! minsann om inte jag har varit i dina krokar, har byggt en McDonaldsresturang inne i trondheim, kanske inte så meriterande iochförsig..... Takk for det! Ikke for å fiske etter komplimenter, men da er vi vel enige om at det er en ok by å bo i nærheten av? Har alt som behøves i nærheten jeg, skog, fjord, fjell, hav ...... og en McDonalds om det kniper. ;D