Publicerat Februari 22, 20187 yr Detta är en populär post. Tre klassiska svenska knivar om du frågar mej. Den med parer skydd är det stammasur i dom andra två rotmasur. Det är renhorn i alla tre. Parer skyddskniven är det 154 Cm stål i dom andra två är det Aeb-l stål i. Rotmasur knivarna är täljknivar till Mor och son. Den andra blir nog jaktkniv.
Publicerat Februari 23, 20187 yr Författare Tackar ? . Jag ska nog börja med slidorna i helgen. SevedSevedä
Publicerat Februari 23, 20187 yr Mycket fina! Finmönstrad björkmasur och renhorn med tenn/nysilver är som vilt med svampsås. Det går alltid hem.
Publicerat Februari 23, 20187 yr Himla fina! Har börjat få upp ögonen lite för just den stilen på knivar och börjar gilla dem skarpt.
Publicerat Februari 23, 20187 yr Författare Tackar ? . Ja det är längesen jag gjorde dom så nu är jag sugen som attan på att göra dom. Seved
Publicerat Februari 24, 20187 yr Jaa, vad säger man utan att upprepa sig...? Det går inte.. Fint, som vanligt, Seved!
Publicerat Februari 24, 20187 yr Författare Tackar ? . Ja det är snyggt. Masurbjörk är en favorit. Seved
Publicerat Januari 27Jan 27 Författare 8 hours ago karelsk blandning sa: Haft lite göra så kollat äldre trådar. Här du liknande blad ännu? Se där ja 😊. Jodå jag liknande blad fortfarande. Jag håller på med ett par kalvmärknings blad nu.