Publicerat Februari 26, 20188 yr Kan man sätta en sån här på en Merkel 32:a? Ha gett upp att hitta kompletterande kikarsikte som passar 1" ringarna till haket... Jadå pmt!! Jag vet vad du tycker redan men det kanske kan va en bra lösning åt mig
Publicerat Februari 26, 20188 yr Jag kan inte tänka mig att den där kan fästa på sidorna på drilligens spång.
Publicerat Februari 26, 20188 yr Författare 12 minutes ago Dansken sa: Jag kan inte tänka mig att den där kan fästa på sidorna på drilligens spång. Nä de va ungefär så jag också tänkte...
Publicerat Februari 27, 20188 yr Nä spången på en sådan drilling är lite svagt konisk. Dvs smalare upptill än nertill.
Publicerat Februari 28, 20188 yr Författare 12 hours ago json sa: Nä spången på en sådan drilling är lite svagt konisk. Dvs smalare upptill än nertill. Aha just... Men idén va kul
Publicerat Februari 28, 20188 yr Du kan ju alltid köpa kakapåkaka lösningarnas absoluta nirvana - hakmontage adaptern - hak till picatinny Kostar väl runt 3000kr men sen kan du ju köra vilka weaver/picatinnyfästen du vill. Snyggt? Absolut inte Praktiskt? Kanske Till dess försvar har faktiskt Nyhuus uttryckt att han tycker det har sina användningsområden
Publicerat April 18, 20188 yr Jag ser mig som en vidsynt & tolerant herre men man får inte utsätta en stackars Merkel för vad som helst ..
Publicerat April 19, 20188 yr Författare Jag har kommit fram till att hon få va naken fram tills jag bestämmer mig för att köpa ett likadant kikarsikte som satt på från början...?