Publicerat Mars 7, 20188 yr Författare 2 hours ago shamani sa: Instämmer. E. Ja dom flesta tycker så ? Seved Hjelm
Publicerat Mars 7, 20188 yr För min del skulle jag nog vilja ha en E eller D men med en lodräd klack i bakkanten på skaftet en bit. Dels som en estetisk grej och dels som ersättning för parerstång om man skulle få behov av sådan. För att kunna vika lill/ringfingret om bakkanten på skaftet samt sätta hela armen bakom spetsen.
Publicerat Mars 7, 20188 yr Författare Ja knopp där bak är bra o snyggt. Det kommer det nog att bli. O D leder som sagt. ? Seved Hjelm
Publicerat Mars 8, 20188 yr 18 hours ago seved sa: Ja knopp där bak är bra o snyggt. Det kommer det nog att bli. O D leder som sagt. ? Seved Hjelm D?? Har E blivit omkörd?
Publicerat Mars 8, 20188 yr Författare 52 minutes ago shamani sa: D?? Har E blivit omkörd? Sorry jag skrev fel. E ska det vara. Seved Hjelm
Publicerat Mars 11, 20188 yr Författare 18 minutes ago shamani sa: C vann alltså. Eller är det inte över än, kanske? Jo nu är det färdigt. Jag kommer att skära E så gör jag om E om nån vill ha C. Seved Hjelm
Publicerat Mars 11, 20188 yr Författare 2 minutes ago Dansken sa: Jag trodde ni jämförde körkortsbehörighet ?? Seved Hjelm