Publicerat December 30, 200619 yr Hej Lillis heter jag! Bor för tillfället i Ramsele. När jag inte jobbar i skogen med röjning och allt annat tråkigt så guidar jag Älg o fågeljägare! Mina Största intressen är Älgjakt med löshund och fågeljakt med trädskällare, men all jakt är kul med hund.. I hunngråden finns en finskspets en gråhund och en liten jämthundsvalp. Övrigt så får ni fråga om ni undrar över nått?!
Publicerat December 31, 200619 yr Hej , undrar om det var du som ringde en gång om en jämthunds tik för ca1,5 år sen, men kan ha fel ??? välkommen hur som haver. Danne i piteå
Publicerat Januari 1, 200719 yr Författare Hej , undrar om det var du som ringde en gång om en jämthunds tik för ca1,5 år sen,men kan ha fel ??? välkommen hur som haver. Danne i piteå Hmmm, jämthundstik i pite? nä de tror jag inte, var han ifrån Ramsele han som ringde eller? jag har en hunn ifrån Töre iaf!
Publicerat Januari 1, 200719 yr Hmmm, jämthundstik i pite? nä de tror jag inte, var han ifrån Ramsele han som ringde eller? jag har en hunn ifrån Töre iaf! Minet sviker men i dina krokar tror jag