Publicerat April 1, 20188 yr Vilken av stigarna är det i morgon? Är det den stigen "hitanför" Finspång om man kommer från Örebro hållet eller är det den där man ska i igenom Finspång? Jag kommer aldrig ihåg det där.....
Publicerat April 1, 20188 yr Tror inte det är någon stig i finspång imorgon, på gyttorp cups sida står det att stigen är den 29 april, står även OBS NYTT DATUM.
Publicerat April 1, 20188 yr Du kunde ju ha kommit hit på en fika istället... här finns det alltid nånting att skjuta på annars.
Publicerat April 1, 20188 yr Författare Jag har en sån mental "max 10 mils gräns" inbyggd för jaktstigar: Jag ska vara framme inom en timme- och hunden ska inte ligga för toklänge i bilen. Floda, Vingåker, Näshulta, Frövi, Finspång.. typ Jag tar sovmorgon i morgon i stället
Publicerat April 1, 20188 yr Annars kan man åka till Björneborg och skjuta lerduvestig om man är lagd åt det hållet, borde vara mindre än 10 mil från kumla...
Publicerat April 1, 20188 yr 7 minutes ago Dansken sa: 10 minuter? Det är ju för bövelen i Värmland..... Läskunnig?
Publicerat April 18, 20197 yr På 2018-04-01 at 18:20 Dansken sa: 10 minuter? Det är ju för bövelen i Värmland..... Du är säker på vilken dag det är i år?