Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

När man har en mil hem och det slår om till regn och plusgrader på en halvtimme...

Featured Replies

Publicerat

Fy fan.. det där såg inget kul ut..

Publicerat

:huh::wacko:  Välförtjänt bastu/bad/liknande väl hemma? 

Publicerat
4 hours ago Hipshot sa:

Fy fan.. det där såg inget kul ut..

Jo, för oss:wink:. Lider med dig DB).

Publicerat

Felvallat!:thumbsup: 

Fy 17!

Publicerat

Träskidor går ju att elda...

Publicerat
53 minutes ago lsjonsson sa:

Felvallat!:thumbsup: 

Fy 17!

Fetvallat, skulle jag villa kalla det:wink:. Mdef, man skall stryka på ett tuuunt lager valla:rolleyes:.

Publicerat
13 minutes ago faxe sa:

Fetvallat, skulle jag villa kalla det:wink:. Mdef, man skall stryka på ett tuuunt lager valla:rolleyes:.

Så kan man också uttrycka sig!:lol:

Publicerat
  • Författare

Det var minus nio när jag stack sista toppjaktshelgen. Snön fortsatte vara kall men översta lagret blev plötsligt jävligt varmt. Prövade både med parafin och fästvalla utan resultat. Grinade av utmatrning eftersom det bara skulle vara en kort sväng. Hade ingen mat. Tog tillslut sju timmar i djupsnö med en tjäder och fem orrar i ryggaäcken. Är nu mycket sugen på ett par  https://m.rossignol.com/US/US/bc-125--2017--RHEWF22--product--nordic-men-skis-classic.html med vallningsfritt plastbelag.

Publicerat
5 hours ago josc72 sa:

Det var minus nio när jag stack sista toppjaktshelgen. Snön fortsatte vara kall men översta lagret blev plötsligt jävligt varmt. Prövade både med parafin och fästvalla utan resultat. Grinade av utmatrning eftersom det bara skulle vara en kort sväng. Hade ingen mat. Tog tillslut sju timmar i djupsnö med en tjäder och fem orrar i ryggaäcken. Är nu mycket sugen på ett par  https://m.rossignol.com/US/US/bc-125--2017--RHEWF22--product--nordic-men-skis-classic.html med vallningsfritt plastbelag.

Kommer vara de godaste fåglar du någonsin ätit.

Publicerat
  • Författare
3 hours ago strävhår sa:

Kommer vara de godaste fåglar du någonsin ätit.

Konstigt att de är kvar. Kunde egentligen ätit dem där och då om jag bara tänkt tanken. Hade fullt upp med att gå och tjura. :lol: 

Publicerat
På 2018-04-04 at 23:38 josc72 sa:

Helvete!

20180125_131838.jpg

Sluta gnäll. Jag höll likadant nästan en vecka för nåt år sen när svågern å jag var uppe i hans stuga å jagade. Skillnaden var att vi inte ens såg fjädrar efter fågeljäklarna :D

När jag sen hade kört 130 mil hem till lillelandet så nog faen satt en fin tupp i byns enda frötall :rolleyes: