Publicerat April 8, 20188 yr Hannes har gjort en bra genomgång av Innomount som sammanfattar systemet på ett bra sätt - jag lärde mig iaf en hel del. Finns onekligen potential för riktigt låga montage
Publicerat April 8, 20188 yr Hur mycket lägre blir i jämförelse med Blasers egna system? De ser vettiga ut.
Publicerat April 9, 20188 yr Författare 11 hours ago robban.jagaren sa: Hur mycket lägre blir i jämförelse med Blasers egna system? De ser vettiga ut. Blaser egna ska bygga 17 mm? Här är ett till klipp med lite mer info:
Publicerat April 9, 20188 yr Författare 2 hours ago Dansken sa: Har du provision ? Nej Jag tänkte dock skriva en brasklapp redan i första inlägget då det nog är på gränsen till reklam, eller kanske t.o.m. över gränsen? Det går bra att ta bort tråden om det är "för mycket".
Publicerat April 9, 20188 yr jag tror att om man som nu gjort "flaggar" för att det är "Infomershell??" så känner inte jag att det är svårsmält, men den frågan är upp till moderatorerna att avgöra. /C
Publicerat April 9, 20188 yr Tror att trådar som den här är bra och berikar forumet, sen om det är netjakt, brownells, vapex eller någon annan spelar mindre roll. Om jag ser på hur jag själv söker information så googlar jag först - ofta ligger forumträffarna högt upp så jag kammar av de först, sen kollar jag youtube osv. Har de väl kommit in här så finns chansen att det registrerar sig
Publicerat April 9, 20188 yr Författare Jag gillar formatet på Hannes genomgångar och tycker att de är en frisk fläkt måste jag säga, och ville dela med mig av dessa. Men jag har som sagt inga problem med moderatorers eller administratörers syn på saken utan ses det som reklam så får väl tråden raderas. Då kan jag göra en likadan video fast utan att nämna några leverantörer kanske
Publicerat April 9, 20188 yr Hannes är en kanonkille! Väldigt professionell och tar sig tid även med oss som inte allt är självklart för och därmed är gröna på vissa områden. Att erbjuda sig att visa produkter fysiskt när man inte har en fysisk butik är det inte heller många som gör. Så bara tummen upp där! Gällande innomounts fästen så känns dom gedigna, har smarta lösningar och ger det man kan förvänta sig av en bil metall som kostar tusenlappar.
Publicerat November 15, 20187 yr Är det någon som har erfarenhet av dessa montage? Tänkt sätta det på en picatinnyskena på en Tikka i så fall.