Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Innomount

Featured Replies

Publicerat

Hannes har gjort en bra genomgång av Innomount som sammanfattar systemet på ett bra sätt - jag lärde mig iaf en hel del. Finns onekligen potential för riktigt låga montage :yes:

Publicerat

Hur mycket lägre blir i jämförelse med Blasers egna system?

De ser vettiga ut.

Publicerat
  • Författare
11 hours ago robban.jagaren sa:

Hur mycket lägre blir i jämförelse med Blasers egna system?

De ser vettiga ut.

Blaser egna ska bygga 17 mm?

Här är ett till klipp med lite mer info:

Publicerat

Har du provision ?

Publicerat
  • Författare
2 hours ago Dansken sa:

Har du provision ?

Nej :) Jag tänkte dock skriva en brasklapp redan i första inlägget då det nog är på gränsen till reklam, eller kanske t.o.m. över gränsen? :ph34r: Det går bra att ta bort tråden om det är "för mycket".

Publicerat

jag tror att om man som nu gjort "flaggar" för att det är "Infomershell??" så känner inte jag att det är svårsmält, men den frågan är upp till moderatorerna att avgöra. 

/C

Publicerat

Tror att trådar som den här är bra och berikar forumet, sen om det är netjakt, brownells, vapex eller någon annan spelar mindre roll. Om jag ser på hur jag själv söker information så googlar jag först - ofta ligger forumträffarna högt upp så jag kammar av de först, sen kollar jag youtube osv. Har de väl kommit in här så finns chansen att det registrerar sig ;)

Publicerat
  • Författare

Jag gillar formatet på Hannes genomgångar och tycker att de är en frisk fläkt måste jag säga, och ville dela med mig av dessa. Men jag har som sagt inga problem med moderatorers eller administratörers syn på saken utan ses det som reklam så får väl tråden raderas. Då kan jag göra en likadan video fast utan att nämna några leverantörer kanske ;)

Publicerat

Hannes är en kanonkille!

Väldigt professionell och tar sig tid även med oss som inte allt är självklart för och därmed är gröna på vissa områden.

Att erbjuda sig att visa produkter fysiskt när man inte har en fysisk butik är det inte heller många som gör.

Så bara tummen upp där!

Gällande innomounts fästen så känns dom gedigna, har smarta lösningar och ger det man kan förvänta sig av en bil metall som kostar tusenlappar. 

• 7 months later...
Publicerat

Är det någon som har erfarenhet av dessa montage? Tänkt sätta det på en picatinnyskena på en Tikka i så fall.

Publicerat

Jag har ett till min Blaser sedan några år. Fungerar mycket bra.