Hoppa till innehåll
https://www.Reservdelar24.SE

culot

Iphone/Ipad problem

Recommended Posts

culot

Jag har nåt jäkla hex med både min Iphone och min Ipad hemma , och det är när jag ska gå in på Jaktsidan så kastas jag ut 3-4 gånger och det står " ett fel inträffade " och till sist 

Stänger sidan ner sig, och när jag är inne så kan jag inte logga ut från Jaktsidan  då det verkar hängt sig där åxå. 

Just nu kör jag från firma datorn .

Jag behöver JÄLP me andra ord :huh:    

/ P 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
TekDr

Är ingen hjälp men jag har haft nåt stök de senaste dagarna med att jag får ett meddelande om ”den här websidan uppdaterades eftersom ett problem inträffade” och så laddas aktuell sida om. 

Detta också på en IPhone. Sen läste jag i nån tråd att jaktsidan drar nåt överjävligt med CPU för vissa som kör via datorn så nåt knas verkar det va.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
culot
1 hour ago TekDr sa:

Är ingen hjälp men jag har haft nåt stök de senaste dagarna med att jag får ett meddelande om ”den här websidan uppdaterades eftersom ett problem inträffade” och så laddas aktuell sida om. 

Detta också på en IPhone. Sen läste jag i nån tråd att jaktsidan drar nåt överjävligt med CPU för vissa som kör via datorn så nåt knas verkar det va.

Ja jag var tydligen inte ensam , och precis som du skriver så kommer det meddelandet upp 3-4  och sen stänger det ner sig ... 

/ P

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.