Publicerat April 26, 20188 yr I går kväll kom en bild från kameran i ladan. För det mesta är det katter som går där inne men i går vad det något annat. Men vad? Jag tycker det ser ut som en räv men svansen syns inte. Vad tror panelen?
Publicerat April 27, 20188 yr ? Sådana besökare har jag ofta på min åtel - liknande foton faktiskt. Jag säger katt som jagar möss! /M
Publicerat April 27, 20188 yr Författare Var tvungen att kolla igenom alla larm-bilder från sista tiden. Har en gul, en ljusgrå samt en spräcklig katt som brukar vara i ladan och det är inte någon av dem som är på bilden. Men hittade en bild från ett tag sen med en mörk katt. Så det är nog som Flintbüchse skriver ovan att det är den katten med en tass som sticker ut under huvudet.
Publicerat April 27, 20188 yr Är ni riktigt säkra på det? Har faktiskt hört historier om bland annat möss som klär ut sig till katter ?
Publicerat April 27, 20188 yr 1 hour ago dptrapper sa: Är ni riktigt säkra på det? Har faktiskt hört historier om bland annat möss som klär ut sig till katter ? Tom å Jerry? ?
Publicerat Maj 11, 20188 yr Författare Är en scoutguard från Hylte. Är förra modellen som sitter i ladan så en SG 550-12MP är det nog.