Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kan man ändra slutstycket till vänster?

Featured Replies

Publicerat

Hej, jag har nydligen klarat jägarexamen och väntar till jag kan få vapen licensnär jag blir 18. Jag kommer ärva 3 vapen av min far som dog när jag var 12 år (min mosters man har dom just nu). en 9,3x62, en 308 och 12ga hagel (hageln är inte viktig) men 9,3 och 308 är högersidiga cylinder repeterar och jag undrar om jag kan gå till "gunsmith" och byta till vänster.

Publicerat

Kortfattat -- Nej.

På en cylinderbössa får du byta låda, slutstycke och kolv för att det ska bli en vänsterstudsare av en högerstudsare. I princip har du trycket,  pipan och underbeslaget kvar...

Publicerat

Jag kommer ihåg 2 bröder som använde samma sporterstudsare. En högerskytt och en vänsterskytt. Dom löste det med att svetsa på en förlängning på slutstyckshandtaget som stack ut till vänster under kikaren. Högerskytten repeterade normalt, vänsterskytten drog handtaget nerat vid repetering.

Publicerat

Jag har sett samma lösning men för bara en vänsterskytt. Slutstyckshandtaget bytt sida och omvänd repetering.

Publicerat

Blir nog ungefär lika smidigt som att köpa en högerstyrd bil och flytta allt så den blir vänsterstyrd :ph34r:

Publicerat
6 minutes ago exabit sa:

Blir nog ungefär lika smidigt som att köpa en högerstyrd bil och flytta allt så den blir vänsterstyrd :ph34r:

Säger det samma!

Publicerat

Skaffa en kompis som har bössa så kan ni täcka upp ett helt pass genom att stå åt var sitt håll och repetera åt varandra?