Publicerat Maj 5, 20188 yr Någon här som har använt fabriksladdade federal fusion 308 11,7g till älg och rådjur?
Publicerat Maj 5, 20188 yr Japp, har jagat och skjutit mycket med den. Fungerar kanon, upplevde dom som ganska hårt laddad.
Publicerat Maj 6, 20188 yr Författare Hårt laddad låter bra, jag vill gärna ha kulor som går lite snabbare. Hur har ingångshål/utgångshål, köttförstöring osv sett ut? 22 hours ago larze sa: Japp, har jagat och skjutit mycket med den. Fungerar kanon, upplevde dom som ganska hårt laddad.
Publicerat Maj 6, 20188 yr Ganska lite köttförstöring, inga stora utgångshål, som Oryx ungefär. Fick en kula kvar, fin svamp, älgko lite snett på 140 m.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.