Publicerat Maj 23, 20188 yr 7 hours ago Johan Palmqvist sa: en jaktkniv som jag blev mkt nöjd med. IMG_0190.MOV Snyggt! Tyckte mig nöstan se en falk i träet på ena sidan. Falkögat iaf.. ?
Publicerat Maj 24, 20188 yr Författare 11 hours ago shamani sa: Snyggt! Tyckte mig nöstan se en falk i träet på ena sidan. Falkögat iaf.. ? Kul att du gillar den ? skaftet är gjort av en kastanj-viril
Publicerat Maj 24, 20188 yr 16 hours ago Johan Palmqvist sa: Kul att du gillar den ? skaftet är gjort av en kastanj-viril Jaha. ? Men är det bara jag som ser "falken" i träet?
Publicerat Maj 25, 20188 yr 5 hours ago shamani sa: Jaha. ? Men är det bara jag som ser "falken" i träet? Bara du som vågade klicka på länken
Publicerat Maj 25, 20188 yr 18 hours ago Dahla sa: Bara du som vågade klicka på länken Du får ge mig en tapperhetsmedalj. ?? Shamani, the brave female from jaktsidan.se...? ??
Publicerat Maj 30, 20188 yr På 2018-05-24 at 23:58 shamani sa: Jaha. ? Men är det bara jag som ser "falken" i träet? Jag tycker det ser ut som en tvättbjörn ja!