Hoppa till innehåll

Söker 3 rådjur som är till salu!


Jonas Saade

Recommended Posts

Hej jag är ingen jägare, är ny medlem på denna sidan och hoppas jag kan få hjälp med att hitta det jag söker. 

Söker 3 rådjur som är till salu, undrar om det är nån av jägarna här som kan tänka sig sälja rådjurs skin från en hel rådjur. Hade isåfall velat ha 3 rådjurskinn/hud från 3 olika rådjur. 

Man kan nå mig på 0760809009

Med vänlig hälsning, Jonas Saade

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Du har nog lättare att få hjälp med det när bockjakten börjar 16/8. Det är nog ingen som tar tillvara rådjursskinn idag, man flår som regel utan att vara rädd om skinnet och kastar direkt. 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vad ska dom användas till? Ska du ha själva skinnet till att göra "hjortskinnsbyxor" av?  eller ska du ha pälsen till att göra flugor av ? Ska dom helst vara hagelskjuten eller går det bra med kulhål i skinnen ? Bra att veta....

Som dom skriver ovan- om vi vet vart du bor går det säkert att fixa- det kan även bli något trafikeftersök snart...

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hejsan allihop, jag bor i Helsingborg. Det senar nog ingen att roll ifall dom är hagelskjutna eller om dom får skott i skinnen. Tänkte pyssla lite och se vad resultatet blir. Som ni sett i mitt inlägg så har jag skrivit mitt telefonnummer ifall någon skulle kunna hjälpa mig med det. 

Med vänlig hälsning, Jonas Saadi 

OBS!! Det måste vara rådjurs skinn. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...