Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hip Hip Hurra Hippen!

Featured Replies

Publicerat

Idag så är det Hippens dag så massor av grattis!!:yes::yes: Tyvärr så kan jag inte avslöja åldern på Puppan, då jag inte vet den:wink:.

Publicerat

Men man kan väl säga att han är född 1970.

En jäkla bra årgång... en yngling i sina bästa år... Grattis lillkillen!

Publicerat
  • Författare
24 minutes ago Dahla sa:

Men man kan väl säga att han är född 1970.

En jäkla bra årgång... en yngling i sina bästa år... Grattis lillkillen!

En slyngel med andra ord?.

Publicerat

Ett stort grattis på dagen ?

Publicerat

Grattis Hippen!

4.jpg.7ae7bfa0da1943d47fb3d68c60fd9cb5.jpg

2 år kvar till 50 bast o gubbe!

7.jpg.3283064a5ba15a9554c311f060a0f5df.jpg

Publicerat

Grattis då göbbe, du ligger ett år före på väg utför livets färgglada vattenrutschbana ?

Publicerat

Grattis hippen?

Publicerat

Då jag var ung trodde jag det skulle bli skittråkigt att bli gammal- men jag har upptäckt att det inte behöver vara så. Det är riktigt kul faktiskt ?

Kämpa på du bara- då ska du se när du hamnar där: inga krav, ingen prestation. Bara vara. Det sa' va' gött å leva..

Du har långt kvar lillgossen- men glöm för den del inte att ta vara på möjligheterna som varenda dag ger dig: gör något vettigt av varje dag- slösa inte bort en enda dag, för nu kommer dom att gå fort(are)

Och glöm inte vad Tom Lehrer sa:

Life is like a suer: what you get out of it depends on what you put into it ?

Publicerat

Grattis 

Publicerat

Men fan.. tack! 

Födelsedagen är lite bortprioriterad.. haft en del stök i livet nu milt uttryckt.. ska skriva något om det inom en framtid.. inkluderar hjärtflimmer/fladder för M..i Grekland..en läkare som höll på att helt "frivilligt" hoppa från en balkong på fjärde våningen.. i min sinnevärld var det i alla fall förklaringen till att kärringen försökt flyga.. ambulansflyg.. Sos Internationell x 467 samtal..  Ostatit.. Austrian Airlines bråk x flera.. 

Nu ska jag leta bagage.. i Wien... :biggrin:

Publicerat

Ta hand om er, låter mer spännande än nödvändigt. C 

Publicerat
1 hour ago Hipshot sa:

Men fan.. tack! 

Födelsedagen är lite bortprioriterad.. haft en del stök i livet nu milt uttryckt.. ska skriva något om det inom en framtid.. inkluderar hjärtflimmer/fladder för M..i Grekland..en läkare som höll på att helt "frivilligt" hoppa från en balkong på fjärde våningen.. i min sinnevärld var det i alla fall förklaringen till att kärringen försökt flyga.. ambulansflyg.. Sos Internationell x 467 samtal..  Ostatit.. Austrian Airlines bråk x flera.. 

Nu ska jag leta bagage.. i Wien... :biggrin:

Jag höll på att övningsköra o läsa körkortsteori när du föddes.:P

Publicerat
1 hour ago HuggyBear sa:

Då gjorde dina far å morföräldrar eld med flinta å jaga dinosarrjer me spjut ?

Grattis Hippen säger jag också! ?

Typ!

5.jpg.1757db42e153499aac30ef2631c4e920.jpg

• 1 year later...
Publicerat
På 2018-06-09 at 11:18 Hipshot sa:

Men fan.. tack! 

Nu ska jag leta bagage.. i Wien... 

Låter ju fasiken som om du varit huvudperson i en bondfilm. Det där med läkaren lät intressant. Verkar vara en biverkning av corona även nu men vanligast i Ryssland.

Publicerat
40 minutes ago Nils l sa:

Låter ju fasiken som om du varit huvudperson i en bondfilm. Det där med läkaren lät intressant. Verkar vara en biverkning av corona även nu men vanligast i Ryssland.

Tänkte vafan har Faxe rökt när jag såg tråden i feeden.. nu!? Tog ett tag innan jag fattat, så lite att göra att den gode Nils äganr sig åt arkeologi på forumet :D

Läkaren.. vet inte om jag skrev om det då men det var iaf så att M fick problem med hjärtat när vi var på Zakynthos i Grekland.. Det lokala sjukhuset var rätt kass och de hade en lite annorlunda kultur mot vad vi är vana vid. Hur som läkarhelvetet behandlade M som skit på ren svenska och var direkt jävla oförskämd, jag var stundtals inne på att skicka ned kärringjäveln från fjärde våningen där M låg.. Insåg att hennes vård kanske inte skulle förbättras av detta.. men det kunde iaf inte bli sämre så kanske ändå? 

Jävligt stökig resa helt klart.. sen hade jag fått öroninflamation så det var inte givet att jag skulle få flyga hem heller. 

Rörig semester helt klart!

Publicerat
1 hour ago Hipshot sa:

Tänkte vafan har Faxe rökt när jag såg tråden i feeden.. nu!? Tog ett tag innan jag fattat, så lite att göra att den gode Nils äganr sig åt arkeologi på forumet 

Läkaren.. vet inte om jag skrev om det då men det var iaf så att M fick problem med hjärtat när vi var på Zakynthos i Grekland.. Det lokala sjukhuset var rätt kass och de hade en lite annorlunda kultur mot vad vi är vana vid. Hur som läkarhelvetet behandlade M som skit på ren svenska och var direkt jävla oförskämd, jag var stundtals inne på att skicka ned kärringjäveln från fjärde våningen där M låg.. Insåg att hennes vård kanske inte skulle förbättras av detta.. men det kunde iaf inte bli sämre så kanske ändå? 

Jävligt stökig resa helt klart.. sen hade jag fått öroninflamation så det var inte givet att jag skulle få flyga hem heller. 

Rörig semester helt klart!

Jo jag råkade hitta igen den här tråden då stortummen slant på mobifånen. Men det lät lite för mycket och krävde en liten förklaring. Men jag förstår helt klart känslan man får när läget är kritiskt och man blir mött med förakt av dem som svurit en ed att hjälpa. 

Publicerat

Börjar du bli en mogen karl nu när du blir 50?:P:lol: