Publicerat Juni 10, 20188 yr Nu var det en lucka i vapenskåpet och skall uppgradera med ett handbyggt och unikt hagelvapen Söker med ljus och lykta en Baikal MC 6 med dubbla pipset 75/67,5 cm alt kan en MC 8 vara intressant finns något annat intressant alternativ så shoot ...
Publicerat Juni 14, 20188 yr Hej jag har en mc8 med dubbla pipsett. 75 och 67-68 med tuuuuula chocker. Jag har låtit en bekant göra en ny kolv till den då den gamla gick i sönder. Dock så kräver denna kolven lite mer inpassning för att den skall bli 100. Den är i dagsläget 98% färdig. Pris kan vi ta i PM om intresse finns Mvh John
Publicerat Juni 15, 20188 yr Författare Hej Benknäckaren tack för svar - Tyvärr söker jag en original MC6/MC8 ingen reparerad
Publicerat Juni 16, 20188 yr Detta kan kanske vara någonting. https://www.blocket.se/dalarna/Baikal_mc_8_79916584.htm?ca=11&w=3
Publicerat Juli 23, 20187 yr Författare Jag har nu köpt en mc8 med dubbla pipset - fin bössa som bara skall vara för att ha en - kanske lite jakt annars bara kuriosa. nu söker jag dock en koffert för 2 pipset och kolv - betedd att betala för en orginal baiksl/ tula koffert för att göra bössan komplett