Publicerat Juni 18, 20187 yr Hej. Ska till Stockholm på kurs om några veckor. Tänkte ta å fråga vilka Skjutbanor i Stockholm ni vill rekommendera. Kursen är över en helg.... Både älgbana å hagel är av intresse.... Kommer ha bil så allt är av intresse?
Publicerat Juni 18, 20187 yr Författare 14 minutes ago Ken1 sa: Norr eller söder om Stockholm??? Vart är kursen???? Kommer vara i västra Stockholm Stockholm så att säga... Men kommer ha bilen med så allt är av intresse?
Publicerat Juni 18, 20187 yr Både Bromma Jaktskytteklubb (Lövsta), Österåkers Skyttecenter och Ljusterö jakt och sportskytteklubb har vad jag vet alla skjutförbud under juli månad.
Publicerat Juni 18, 20187 yr Författare 33 minutes ago redtop sa: Både Bromma Jaktskytteklubb (Lövsta), Österåkers Skyttecenter och Ljusterö jakt och sportskytteklubb har vad jag vet alla skjutförbud under juli månad. Gött, ska titta upp dom. Det är sista helgen i Juni.... så hoppas hoppas nån kan ha öppet
Publicerat Juni 18, 20187 yr Författare 10 minutes ago Ken1 sa: Södertörns jvf har öppet ons Tors 18-21 lör 10-16,30 Många fina baner ?. Tack för alla tipsen
Publicerat Juni 18, 20187 yr 47 minutes ago Ken1 sa: Södertörns jvf har öppet ons Tors 18-21 lör 10-16,30 Denna kan varmt rekommenderas, hoppas den inte sommar stänger när jag är på besök..
Publicerat Juni 18, 20187 yr 2 hours ago Galne sa: Denna kan varmt rekommenderas, hoppas den inte sommar stänger när jag är på besök.. Nope ?