Publicerat Juni 24, 20188 yr Hejsan finns det någon som kan hjälpa mig med modell på detta Husqvarna gevär 30.06 162444
Publicerat Juni 24, 20188 yr Författare Spännande, har precis fått licens på denna men det stod inget och modell. Nu blir det till att leta efter en ny kolv som kan passa.
Publicerat Juni 24, 20188 yr Det är inte mycket att leta efter: det är bara att välja. Du har förmodligen den bössa det finns flest eftermarknadspryttlar till i hela världen- i 1900 talets bästa kaliber. Frågan är om något kommer att kunna ta ifrån den titeln under 2000 talet. Beställ så mycket du har råd med- och glöm inte att lägga ut bilder på projektet ?
Publicerat Juni 24, 20188 yr Skicka den till Dansken! Han är fullkomligt besatt av kärlek till att få lägga dessa tingestar i Boydsstockar, kapa å gänga pipa för dämpare... ??
Publicerat Juni 24, 20188 yr 22 minutes ago LItelängre sa: Spännande, har precis fått licens på denna men det stod inget och modell. Nu blir det till att leta efter en ny kolv som kan passa. Grattis ? Två enkla funkis alternativ på stock är hogue (syntet) och boyds (laminat) boyds är tydligen kinkiga att importera själv nu men jag tror stjernelund tar hem. https://www.scr.nu/
Publicerat Juni 24, 20188 yr Detta är en populär post. 4 minutes ago HuggyBear sa: Skicka den till Dansken! Han är fullkomligt besatt av kärlek till att få lägga dessa tingestar i Boydsstockar, kapa å gänga pipa för dämpare... ?? Min mor kan lägga en sån i en Boyds kolv...