Publicerat Juni 26, 20188 yr Detta är en populär post. Äckligt fin browning gti på blocket. Nästan så jag funderar på att ta bort min 16sida. 12500kr tycker jag är ett bra pris.
Publicerat Juni 26, 20188 yr Hade jag inte redan handlat hade jag tagit denna osedd. Sen att kolven är för låg går alltid att ordna. S
Publicerat Juni 27, 20188 yr 12 hours ago Ken1 sa: Äckligt fin browning gti på blocket. Nästan så jag funderar på att ta bort min 16sida. 12500kr tycker jag är ett bra pris. Du kanske ska byta den till en annan 16 , merkeln e ju lika sladdrig som en BRIO leksakstågbana ?
Publicerat Juni 27, 20188 yr Författare Och idag kastar någon in en b25a1 med dubbla pipset för 12000kr ?
Publicerat Juni 29, 20188 yr På 2018-06-26 at 20:39 Ken1 sa: Äckligt fin browning gti på blocket. Nästan så jag funderar på att ta bort min 16sida. 12500kr tycker jag är ett bra pris. Browning gti eller miroku mk38 för samma summa?
Publicerat Juni 29, 20188 yr Författare 2 minutes ago marcus.söderlund sa: Browning gti eller miroku mk38 för samma summa? Oooooooo rävsax!!!!!! Mirokun har kanske högre kvalitet, jag vet faktiskt inte men hittar man en i samma skick som gtin för samma peng är det köparens val.....
Publicerat Juni 29, 20188 yr 1 hour ago Ken1 sa: Oooooooo rävsax!!!!!! Mirokun har kanske högre kvalitet, jag vet faktiskt inte men hittar man en i samma skick som gtin för samma peng är det köparens val..... Okej får se dårå? 525 adj för vettig prislapp eventuellt som jag dessutom kan få låna hem o testskjuta med innan licens lockar ju oxå. O där vet man att kolven passar iaf?
Publicerat Juni 29, 20188 yr Författare 34 minutes ago marcus.söderlund sa: Okej får se dårå? 525 adj för vettig prislapp eventuellt som jag dessutom kan få låna hem o testskjuta med innan licens lockar ju oxå. O där vet man att kolven passar iaf? i min mening är alla tre riktigt bra. sen är dom tillverkade på olika sett och med lite olika material. Men att jaga och träna med tror jag inte det finns någon större skillnad.
Publicerat Juni 29, 20188 yr 8 minutes ago Ken1 sa: i min mening är alla tre riktigt bra. sen är dom tillverkade på olika sett och med lite olika material. Men att jaga och träna med tror jag inte det finns någon större skillnad. Tack mirokun hade bred spång vilket jag inte önskar. Men prislappen kanske blir fördelaktigare. Dock är man lat av naturen o lät "min" säljare på jaktia kolla pris på både ds och 525 adj i ett paket ?
Publicerat Augusti 29, 20187 yr Billigt enligt mig! https://www.blocket.se/stockholm/S_L_Classic_med_ljuddampare_och_2_5_10x50_81031424.htm?ca=14&w=3