Publicerat Juni 30, 20188 yr Önskar er alla enl rubriken!!!! Några särskilda önskningar/förhoppningar/förväntningar för nya året!? Gott Nytt! p.
Publicerat Juni 30, 20188 yr Ja, Gott Nytt År! Förväntningarna för det nya jaktåret handlar väl mest om min nya jaktkompis, korthårstaxen Flaxa och de fantastiska, nya 450 hektar, underbar taxmark som vi börjar jaga på idag.
Publicerat Juni 30, 20188 yr Författare 7 minutes ago qvarnhill sa: Ja, Gott Nytt År! Förväntningarna för det nya jaktåret handlar väl mest om min nya jaktkompis, korthårstaxen Flaxa och de fantastiska, nya 450 hektar, underbar taxmark som vi börjar jaga på idag. Du har ju alla förutsättningar för ett fantastiskt år, med ett korthår vid din sida! p.
Publicerat Juni 30, 20188 yr Gott Nytt År på er hela högen! ? Förhoppningarna är stt hunn jagar från början dom han avsluta innan snökräksäckeljävlahelvetet förstörde hunnjakten på tok för tidigt andra året på rad...
Publicerat Juli 1, 20188 yr Gott nytt år. Firar det nya året med mitt inlägg nummer 100 i denna tråden!
Publicerat Juli 1, 20188 yr Nytt år, nytt hus i nytt län, närmre till jaktmarkerna och något större barn... blir nog ett bra år ? gott nytt allihop