Publicerat Juli 13, 20187 yr Hej! Min sambo har tagit jägarexamen och är på jakt efter sina första vapen. Måste hon köpa ett eget vapenskåp eller får hon förvara dom i mitt skåp?
Publicerat Juli 13, 20187 yr Ni får dela skåp, så länge ni är folkbokförda på samma adress. Hälsa och gratta ?
Publicerat Juli 13, 20187 yr Författare 58 minutes ago MarkusR sa: Ni får dela skåp, så länge ni är folkbokförda på samma adress. Hälsa och gratta ? Tack för svar! Det ska jag göra☺️
Publicerat Juli 13, 20187 yr Om du har klass1 har jag för mig hon med måste ha det om man ska läsa det finstilta.
Publicerat Juli 16, 20187 yr 1 hour ago pmt sa: Nej, polisen skiter i om du har ett eller 50 vapenskåp..... T Dom har faktiskt bråkat en del med mig för att jag har flera skåp.
Publicerat Juli 16, 20187 yr 5 hours ago Dansken sa: Dom har faktiskt bråkat en del med mig för att jag har flera skåp. Mej med, men det är - ska vi kalla det " i näringsrelaterad okunskap" - rätt enkelt att slå dem på fingrarna i de fallen dom tramsar sig. För gemene man är det rätt enkelt. T
Publicerat Juli 16, 20187 yr Jag skrev inte att dom fick som dom ville- jag skrev att dom har bråkat med mig ?