Publicerat Juli 30, 20187 yr Vad tror gänget om lämplig gänga för en Stalon W110 på 22mm pipa 308W Leif
Publicerat Juli 30, 20187 yr Detta är en populär post. Med detta inlägg ovan antyder Dansken att han gärna åtar sig att få de tu att passa ihop i ljuv harmoni ety han gillar att gänga bössor!
Publicerat Juli 30, 20187 yr 49 minutes ago Roleinwe sa: Vad tror gänget om lämplig gänga för en Stalon W110 på 22mm pipa 308W Leif Om dämparen enbart ska användas på just den bössan så välj M18x1. Ha du nån annan bössa med tunnare pipa i kaliber 30 eller mindre så välj M14x1 så kan du använda samma dämpare på fler vapen...
Publicerat Juli 30, 20187 yr Författare 47 minutes ago Dansken sa: Den gänga som är på ljuddämparen Det lät logiskt ? men det är 9 veckor i region Öst på inköpstillstånd så gott om tid att fundera....nu har jag tänkt färdigt m18 får det bli Bara invänta bössa och kolv 4-6 månader preliminärt Kanske ska få det skickat allt direkt till Dansken för gängning eller han kanske är återförsäljare för Stalon vin vink say no more ?
Publicerat Juli 30, 20187 yr Författare 3 minutes ago Dansken sa: Han är återförsäljare NU blev det intressant ? då har du lite tid på dig att fundera ut ett bra pris. Vill poängtera att jag bor i Småland ?
Publicerat Juli 30, 20187 yr Författare 6 minutes ago Tuffhund sa: Det kostar vad det kostar och bra arbete måste få kosta. Kunde inte ha sagt det bättre själv
Publicerat Juli 30, 20187 yr 19 minutes ago Tuffhund sa: Det kostar vad det kostar och bra arbete måste få kosta. Måste va dansken som har kapat detta kontot - ty orden vore som dragna ur den danskes mun ???
Publicerat Juli 30, 20187 yr Detta är en populär post. 1 hour ago Roleinwe sa: NU blev det intressant ? då har du lite tid på dig att fundera ut ett bra pris. Vill poängtera att jag bor i Småland ? En generös Närking är som en snål Smålänning, så detta kan bli intressant
Publicerat Juli 30, 20187 yr Författare 3 minutes ago Dansken sa: En generös Närking är som en snål Smålänning, så detta kan bli intressant Det löser sig jag gråter hellre en gång än går omkring och är förbannad resten av livet ?
Publicerat Juli 30, 20187 yr 9 hours ago Dansken sa: En generös Närking är som en snål Smålänning, så detta kan bli intressant Det en Smålänning slänger kan en Skärhamnare leva länge på! ?
Publicerat Juli 31, 20187 yr Författare 7 hours ago robban.jagaren sa: Det en Smålänning slänger kan en Skärhamnare leva länge på! ? Det borde kanske ingå en stor del Skärhamnare i nästa regering ?
Publicerat Juli 31, 20187 yr 17 hours ago Roleinwe sa: Det borde kanske ingå en stor del Skärhamnare i nästa regering ? Hua ligen inte! Då är det ridå direkt för allt vad välfärd heter för samtliga!