Publicerat Augusti 3, 20188 yr Detta är en populär post. Jag har, som många andra, fallit i jaktfilmsträsket och börjat filma mina jakter. Förra året var mitt första jaktår, då jag som vuxen vid den anmärkningsvärda åldern av 40 valde att bli jägare, och klippte ihop en liten snutt av filmer och foton. I höst kommer en lite längre, men fram tills dess får ni njuta av min första bock
Publicerat Augusti 3, 20188 yr 28 minutes ago Jonaz sa: Jag har, som många andra, fallit i jaktfilmsträsket och börjat filma mina jakter. Förra året var mitt första jaktår, då jag som vuxen vid den anmärkningsvärda åldern av 40 valde att bli jägare, och klippte ihop en liten snutt av filmer och foton. I höst kommer en lite längre, men fram tills dess får ni njuta av min första bock Grattis till första viltet och kul att se att fler har sina kärlekar att dela upplevelserna med. En sak, du ska ALDRIG ha bössan mot nåt stumt, så nästa gång har du handen eller nåt annat mjukt där emellan. En del väljer att klä sina tornkanter med typ rörisolering eller liknande.
Publicerat Augusti 3, 20188 yr Författare 2 minutes ago strävhår sa: Grattis till första viltet och kul att se att fler har sina kärlekar att dela upplevelserna med. En sak, du ska ALDRIG ha bössan mot nåt stumt, så nästa gång har du handen eller nåt annat mjukt där emellan. En del väljer att klä sina tornkanter med typ rörisolering eller liknande. Ja, har hört det från flera nu och tagit till mig. Skjuter jag från torn har jag nästan alltid benstöd eller handen under, annars med skjutkäpp och skjutbanan kör jag med kuddar! Men tack, man kan aldrig få för mycket feedback
Publicerat Augusti 3, 20188 yr Smaken är som baken. Jag, en knepig jävel, upplever klåda och hysteri av musik, särskilt i jaktfilmer. Men även i många andra sammanhang...
Publicerat Augusti 3, 20188 yr Författare 4 minutes ago lasse_c sa: Smaken är som baken. Jag, en knepig jävel, upplever klåda och hysteri av musik, särskilt i jaktfilmer. Men även i många andra sammanhang... Försökte hitta något lugnt. Eftersom det var mest bilder, så känns det så tråkigt att bara titta på.
Publicerat Augusti 3, 20188 yr Grattis till gumman och dej. Fin film tycker jag. Visar jägarglädje utan krusiduller.....
Publicerat Augusti 3, 20188 yr Författare 25 minutes ago Ken1 sa: Grattis till gumman och dej. Fin film tycker jag. Visar jägarglädje utan krusiduller..... Tack!