Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nytt ställe för komponenter ( Ital)

Featured Replies

Publicerat

www.ricaricamunizioni

Tänkte det kan vara bra med en egen tråd om hur det funkar att handla därifrån,  vet några stycken som handlat och även norska hagelladdare

/P

Publicerat

Intressant!

Jag kan vara med på en samorder för att testa dem. Om det behövs för att få ned fraktkostnader. 

• 2 weeks later...
Publicerat
På 2018-08-17 at 09:49 Jr_Moberg sa:

Intressant!

Jag kan vara med på en samorder för att testa dem. Om det behövs för att få ned fraktkostnader. 

Samma här men jag behöver hjälp med spåket.

Mvh Jan-Erik Falk

Publicerat
  • Författare
15 hours ago Jan-Erik1 sa:

Samma här men jag behöver hjälp med spåket.

Mvh Jan-Erik Falk

Har du inte auto translate ? Vad är det du kör fast på ?  Nu finns det ett antal inkl mig själv som är intresserade av ett samköp och spridningen är E-tuna - Sthlm  varr finns du ?  Min erfarenhet av sambeställningar är att man bör vara max 3-4 st som bor inte allt för långt ifrån varann, jag har fortfarande 3kg  5:ans hagel som ligger nånstans  och är ” på väg ” 

Jag skulle kunna ta på mig att rodda ett samköp men då om alla bor i drägliga avst fr varandra. Och helst att alla köper nån form av tdh eller hylsa m tdh så man delar på farligt gods avgifterna. 

/P

Publicerat
På 2018-09-01 at 13:40 culot sa:

Har du inte auto translate ? Vad är det du kör fast på ?  Nu finns det ett antal inkl mig själv som är intresserade av ett samköp och spridningen är E-tuna - Sthlm  varr finns du ?  Min erfarenhet av sambeställningar är att man bör vara max 3-4 st som bor inte allt för långt ifrån varann, jag har fortfarande 3kg  5:ans hagel som ligger nånstans  och är ” på väg ” 

Jag skulle kunna ta på mig att rodda ett samköp men då om alla bor i drägliga avst fr varandra. Och helst att alla köper nån form av tdh eller hylsa m tdh så man delar på farligt gods avgifterna. 

/P

Hej

Angående  språket  bör nämnas att jag är totalt kass på datorer. Så jag brukar försöka välja språk på hemsidan, om det går. Engelska och tyska går hjälpligt. Jag har säkert auto translate men kan inte använda det.

Jag bor i Dalsland så det  faller på avståndet.

Mvh Jan-Erik 

Publicerat

Jag har inte så långt till E-tuna och kan hämta åt dig Jan-Erik.

Publicerat
  • Författare

OM jag ska rodda ett köp så tar jag det till Jobbet i Södertälje, så det ska tas i beräkningen dvs att alla får hämta upp där eller

hos mig i haninge.  varför  södertälje ?     för att där är alltid bemannat dagtid ,  vilket inte alltid är fallet hemma.

Men om Janne 590A1 vill ta med extra grejer till E-tuna  fr Tälje är det fine för mig.

17 hours ago Jan-Erik1 sa:

Hej

Angående  språket  bör nämnas att jag är totalt kass på datorer. Så jag brukar försöka välja språk på hemsidan, om det går. Engelska och tyska går hjälpligt. Jag har säkert auto translate men kan inte använda det.

Jag bor i Dalsland så det  faller på avståndet.

Mvh Jan-Erik 

Språk kan du inte välja på deras sida tyvärr , så det blir att köra auto translate och hoppas webshopen  fixar det 

alt skriva ner artikel numren och antal så drar vi ett mail med fråga om totalpris  och vad frakten blir.

/ P

Publicerat

Kan du ta Janne 590A1' grejer till E-tuna borde det gå att få Jan-Eriks grejer med dit också också kan man tycka....

Jag garanterar att både J-E och jag är god för pengarna....

Publicerat
  • Författare
13 hours ago Dansken sa:

Kan du ta Janne 590A1' grejer till E-tuna borde det gå att få Jan-Eriks grejer med dit också också kan man tycka....

Jag garanterar att både J-E och jag är god för pengarna....

vänta vänta nu ! JAG ska inte till E-tuna om jag ska rodda , 590A1/E.tuna ska komma till mig om det ska bli nåt.

sedan om 590A1/E-tuna tar Jan-eriks grejer med sig är nog inte omöjligt då det är en trevlig prick . mao en förtydling att jag inte ska blada till E-tuna...  Sen om folk är goda för pengarna har aldrig vart nåt problem förut och lär väl knappast bli nu heller...

puss å kram 

/ P

Publicerat

Går det att lösa på detta sätt är jag tacksam, får höra med berörda personer.

Mvh Jan-Erik

Publicerat
  • Författare
22 hours ago Jan-Erik1 sa:

Går det att lösa på detta sätt är jag tacksam, får höra med berörda personer.

Mvh Jan-Erik

allt är endast lösa funderingar än så länge, tror  vet heller inte om 590A1 är reggad här och läser,

har mest kontakt m han på grannkanalen.... 

Publicerat

Då får vi avvakta och se. 

Mvh Jan-Erik

• 4 months later...
Publicerat
  • Författare

http://www.armeriadomonaco.com/

min kompis Marre har handlat 

bra priser säger han 

• 2 months later...
Publicerat

Hej, jag har nu handlat hos Armeria do´Monaco, lade ordern den 5/3 fick grejorna den 13/3.  Allt kom som det skulle , fick betala 35 Euro i frakt.

Mvh Jan-Erik 

• 9 months later...
Publicerat
  • Författare

Jag lade en större order i fredags hos ricaricamunizione med reservation för stavningen,  72€ frakt men det var utspritt på runt 10000 artiklar ca 7000 förladdningar bla 

/P

• 3 weeks later...
Publicerat
På 2019-12-29 at 11:25 culot sa:

Jag lade en större order i fredags hos ricaricamunizione med reservation för stavningen,  72€ frakt men det var utspritt på runt 10000 artiklar ca 7000 förladdningar bla 

/P

Har du fått prylarna än?

Publicerat
  • Författare
3 hours ago 155460712 sa:

Har du fått prylarna än?

Dom kom i måndags till dörren men ingen var hemma så jag styrde om dom till jobbet och hämtade i tisdags , laddade lite 16 i morse och sköt i chrono vid lunchtid 

/P

• 3 months later...
Publicerat
  • Författare

Är det några fler som provat de " nya " ställena ? 

/ P