Publicerat September 22, 20187 yr Hittade den här skiten i skogen. Frågade på robsoft, men ingen verkar veta, så jag gör ett försök här. Vem är det som äter lingon och bara lingon? Edit: Platsen är Dalsland.
Publicerat September 22, 20187 yr 4 hours ago faxe sa: Thai Njaa... Formen tyder mer åt det östeuropeiska hållet. Samtidigt är den "taggiga" formen förvillande lik en bajs av baltiskt ursprung. Men de KAN va en desperat räv också... ?
Publicerat September 22, 20187 yr 4 hours ago älg sa: För liten för björn. Även små björnar bajsar i skogen.
Publicerat September 22, 20187 yr Författare Det skulle visserligen vara kul med björn på marken, men jag har svårt att tro det. Inga andra förslag? Hur mycket lingon petar ett rådjur i sig? Är det orimligt att det är ett lingonmumsande rå som har bajsat?
Publicerat September 22, 20187 yr Finns fler som gärna äter bär, räv och grävling. Snillen spekulerar.
Publicerat September 22, 20187 yr Författare För både räv och grävling brukar det ju vara lingon i övrigt svart bajs. Senaste förslaget var att det är en spya, och det låter ju inte helt orimligt.
Publicerat September 22, 20187 yr 1 minute ago älg sa: För både räv och grävling brukar det ju vara lingon i övrigt svart bajs. Senaste förslaget var att det är en spya, och det låter ju inte helt orimligt. Du får smaka på den, galla då vet vi.
Publicerat September 22, 20187 yr 7 hours ago Dahla sa: Ser ut som om nån har kräkts lingon... Håller med. Räv eller hund. Vet inte om något av mina gissningar är så förtjusta i just lingon, men av mängden av bär så är det inte så mycket bär. ,
Publicerat September 23, 20187 yr 9 minutes ago vildmark sa: det är säkert Jonsson.. han är tokig i bär.. Är han Thai???
Publicerat September 23, 20187 yr 13 minutes ago vildmark sa: det är säkert Jonsson.. han är tokig i bär.. Hm! ?
Publicerat September 23, 20187 yr t. Det är ju med säkerhet en räv, som spytt! Jag hittar ju rävskit med massor av lingon i varje år och senast i förrgår efter löparbanan. Denna räv har dock tydligen svullat alldeles för mycket av lingonen och kastat upp. Förmodligen en oerfaren ungräv.