Publicerat Oktober 14, 20187 yr Har en sådan där mottagaren har ballat ur.. Vilka mottagare är kompatibla och vart köper jag en???? Använder igentligen bara kompassen så jag vet vilket håll hunden är åt.
Publicerat Oktober 14, 20187 yr Vad är symptomen på den? Jag har lagat 3-4st genom att löda om lite där invärtes. Kanske kan vara behjälplig?
Publicerat Oktober 14, 20187 yr Författare 2 minutes ago Fredde_piteå sa: Vad är symptomen på den? Jag har lagat 3-4st genom att löda om lite där invärtes. Kanske kan vara behjälplig? Först tog den inte laddning så jag trodde batteriet va slut. Skruvade isär och testade att ladda igen och då tar den laddning men nu hittar inte enheten mottagaren utan är låst på den punkt där den slutade fungera.
Publicerat Oktober 14, 20187 yr Författare 1 minute ago hs_merkel sa: Har en 220 att sälja. Nyrenoverad Intressant. Pris bild????
Publicerat Oktober 14, 20187 yr Författare Just now hs_merkel sa: Bra fråga? Ska fundera lite och hitta den först Kanon. Dra ett PM eller sms när du har funderat klart.....
Publicerat Oktober 14, 20187 yr 2 hours ago Ken1 sa: Först tog den inte laddning så jag trodde batteriet va slut. Skruvade isär och testade att ladda igen och då tar den laddning men nu hittar inte enheten mottagaren utan är låst på den punkt där den slutade fungera. Okej? Med mottagaren, menar du hundenheten eller menar du GPS signal till handenheten? De jag åtgärdat hade samtliga tappat kontakten med hundenheten/enheter men fungerade likt en ”vanlig” GPS. Vilket visade sig vara en dålig konstruktion i antennfästet med kortslutning som följd.
Publicerat Oktober 15, 20187 yr Författare 4 hours ago Fredde_piteå sa: Okej? Med mottagaren, menar du hundenheten eller menar du GPS signal till handenheten? De jag åtgärdat hade samtliga tappat kontakten med hundenheten/enheter men fungerade likt en ”vanlig” GPS. Vilket visade sig vara en dålig konstruktion i antennfästet med kortslutning som följd. Ok ska testa att plocka isär igen.
Publicerat Oktober 15, 20187 yr Författare 5 hours ago kkjon sa: Finns en här med. Kanon. Har du ett ca pris???
Publicerat Oktober 15, 20187 yr Får bara kolla så handenheten funkar, legat i några år. Du kan även se halsbandet i en 320 handenhet. Återkommer under dagen.
Publicerat Oktober 15, 20187 yr Författare Är halsbandet som krånglar. Ska plo ka isär igen och testa.
Publicerat Oktober 15, 20187 yr 1 hour ago Ken1 sa: Är halsbandet som krånglar. Ska plo ka isär igen och testa. Jag har för mig att nytt batteri kostar en 200,-.
Publicerat Oktober 16, 20187 yr Författare Igår va astron hos doktor Merkel som dödförklafade den ca 20.43 och imorgon skickas en bättre begagnad från kullarna. Detta forum är fantastiskt ?
Publicerat Oktober 16, 20187 yr Slit den med hälsa ? Och jag kan skaka fram en till om någon mer vill ha en 220 med DC30 halsband.
Publicerat Oktober 17, 20187 yr 13 hours ago Ken1 sa: Igår va astron hos doktor Merkel som dödförklafade den ca 20.43 och imorgon skickas en bättre begagnad från kullarna. Detta forum är fantastiskt ? Tom en 6,5 tar död på en 220