Publicerat Oktober 19, 20187 yr Den var snygg helt klart! Men jag hajjar inte detta, ser detta som skjutmaskiner, närmast verktyg.. och då ha påkostade kolvar?
Publicerat Oktober 21, 20187 yr Författare På 19 oktober 2018 at 22:38 Hipshot sa: Den var snygg helt klart! Men jag hajjar inte detta, ser detta som skjutmaskiner, närmast verktyg.. och då ha påkostade kolvar? Ger mig inte in för djupt i den diskussionen, men att hitta skyttar som köper sporting bössor för 50-70 tusen är inte allt för svårt. /P
Publicerat Oktober 21, 20187 yr Författare http://egun.de/market/item.php?id=7166763 en sån här kolv får du 300$ för i staterna och säkert 200$ för framstocken /P
Publicerat Oktober 28, 20187 yr Lätt OT, men vad är det för ytbehandling på den där lådan? Liknar en vintage Facit räkneapparat.
Publicerat Oktober 28, 20187 yr Författare 2 hours ago lollipop sa: Lätt OT, men vad är det för ytbehandling på den där lådan? Liknar en vintage Facit räkneapparat. Jänkarna kallar det crinkle finish men jag TROR det är en Nitril behandling med stor reservation på uttalet , dock är det inte nåt specifikt för Alu då jag har en A5 i 16 med samma behandling på en stållåda. Inte speciellt vacker men jävligt praktisk och just den i 16 jag har är dessutom med alla sweet sixteen attributen så att i usa hade den betingat säkert 2000$ då den är så ovanlig att dom inte ens vet att den finns. /P