Publicerat November 6, 20187 yr Är detta ett bra ställe att ha minkfällan på (nere på högra hörnet)? gallery pages.pdf
Publicerat November 6, 20187 yr Författare 1 minute ago Finskjägare sa: Är detta ett bra ställe att ha minkfällan på (nere på högra hörnet)? gallery pages.pdf Det är en bild på minkfällan under en bro
Publicerat November 6, 20187 yr det brukar vara bra under broar.. men det ser som att minken kan passera i kanten av vattnet, släng gärna fjädrar utanför fällan och ner mot vattnet så minskar risken att minken går förbi utan att gå i fällan..
Publicerat November 7, 20187 yr Författare 7 hours ago vildmark sa: det brukar vara bra under broar.. men det ser som att minken kan passera i kanten av vattnet, släng gärna fjädrar utanför fällan och ner mot vattnet så minskar risken att minken går förbi utan att gå i fällan.. (Jag har en fisk i fällan)
Publicerat November 25, 20196 yr Min erfarenhet är att om de har möjlighet att ta sig längst strandlinjen så gör det det. Det det ut att finnas lite stenar att hoppa fram på och ännu värre blir det när det fryser fast lite is i kanten. Så jag hade satsat på att lägga uppmer sten som hinder.