Publicerat December 2, 20187 yr Jag har hittat en Merkel drilling som jag blivit sugen på. Men det finns inge hak montage eller liknade på. Vill gärna sätta på ett Aimpoint men hur ska man montera detta. Finns det några fästen man kan klämma på spången eller får man på och borra dit klackar. Någon som har någon bra lösning?
Publicerat December 2, 20187 yr Det finns montage som man klämmer dit, men de används främst med olika holosights, tex docter.
Publicerat December 2, 20187 yr K96 har en färdig klack att skruva bort o montera ett aimpointfäste där?
Publicerat December 3, 20187 yr Författare K96 är en nyare modell väl? Vet inte vad denna heter men det är nog en 80-talare
Publicerat December 3, 20187 yr Har nog någon bild i galleriet på hur min Aimpoint är monterad på Merkel drilling. Har hak men ville ha aimpointen på så det blev en liten klack bakom haket som de gjorde på Småländska vapen och det funkar helt ok.