Publicerat Januari 8, 200719 yr Är McMillan en bra kolv av composite eller ska man använda någon annan sort vid vapen bygge behöver alla info ja kan få för att smida ihop den ultimata följeslagaren i våt å tort=) Råd och tips??????? Henke
Publicerat Januari 9, 200719 yr Har ingen men dom är nog så bra som dom påstår. Men ska du ha en slit å slängbössa finns det nog mera ekonomiska alternativ.
Publicerat Januari 9, 200719 yr Sägs vara riktigt bra kolvar dem gör! Johan H här på forumet har en sån vet jag, hör med honom! http://www.mcmfamily.com/
Publicerat Januari 9, 200719 yr Jag har en McMillan till min Husqvarna 1900 och jag kan säga att det känns och är betydligt gedignare än Blaser Prof. kolven som jag också har i min ägo.
Publicerat Januari 9, 200719 yr McMillan gör mkt bra kolvar - även "drop-in" som bara behöver bäddas om man vill det (vilket man gör med alla kolvar naturligtvis...) Jag har/haft flera.
Publicerat Januari 9, 200719 yr Jag tror att jag kmr att välja något av en Mc Millan kolv verkar som att den är väldigt bra:D Mer förslag om kolvar?? ;D
Publicerat Januari 13, 200719 yr Jag tror att jag kmr att välja något av en Mc Millan kolv verkar som att den är väldigt bra:DMer förslag om kolvar?? ;D Gör du rätt i! Min nyligen sålda 6.5:a hade en Mc Millan och den var otroligt rubust och bra.