Publicerat December 10, 20187 yr Har en 155 waterproof som ikväll när jag skulle ladda den visar "system off" i displayen. Vad menas? Batteriet är nästan fullt. Har kollat i manualen utan framgång.
Publicerat December 10, 20187 yr Detta är en populär post. 4 hours ago mickel sa: Har en 155 waterproof som ikväll när jag skulle ladda den visar "system off" i displayen. Vad menas? Batteriet är nästan fullt. Har kollat i manualen utan framgång. Att det är slutjagat och du ska hålla dig hemma.
Publicerat December 11, 20187 yr Författare Idiot ? Löste sig. Efter en laddning och att jag tog bort batteriet funkar det. Blött på Bäggeby idag. Rådjur överallt men tror du att dom går i pass...☹️
Publicerat December 11, 20187 yr 2 hours ago mickel sa: Idiot ? Löste sig. Efter en laddning och att jag tog bort batteriet funkar det. Blött på Bäggeby idag. Rådjur överallt men tror du att dom går i pass...☹️ Karma ?