Publicerat December 23, 20187 yr Fyndigt!?? Hade tidigare en alminimum skena i framstocken på min R93. Men den försvann i en flytt? Tänkte göra en ny, och stadigare,då jag inte kan lägga tryck på harris benstöden. Utan att träffbilden sticker iväg. Även bom, och tyvärr skadeskjutning har förekommit då man vridit en aning i vissa jaksituationer. Denna gång hade jag marginalerna på min sida och tur att de var en blöt Hornady som slog av ryggraden. Så jag kunde avgånga. Hade KKC lyckats få fram en kolvjävel!hade problemet varit löst! Men då dem som beställde i våras ännu inge hört så känns de dött lopp! Så någon som har gjort något liknade? Den förra var en alminimumt ubalk som satt fast fram och under rakt ner i benstödsadaptern. Även pipkanalen ska öppnas upp rejält S
Publicerat December 23, 20187 yr Detta är en populär post. 1 hour ago hs_merkel sa: Fyndigt!?? Hade tidigare en alminimum skena i framstocken på min R93. Men den försvann i en flytt? Tänkte göra en ny, och stadigare,då jag inte kan lägga tryck på harris benstöden. Utan att träffbilden sticker iväg. Även bom, och tyvärr skadeskjutning har förekommit då man vridit en aning i vissa jaksituationer. Denna gång hade jag marginalerna på min sida och tur att de var en blöt Hornady som slog av ryggraden. Så jag kunde avgånga. Hade KKC lyckats få fram en kolvjävel!hade problemet varit löst! Men då dem som beställde i våras ännu inge hört så känns de dött lopp! Så någon som har gjort något liknade? Den förra var en alminimumt ubalk som satt fast fram och under rakt ner i benstödsadaptern. Även pipkanalen ska öppnas upp rejält S Är det var vad man får för 27000:-?
Publicerat December 23, 20187 yr 1 hour ago hs_merkel sa: Fyndigt!?? Hade tidigare en alminimum skena i framstocken på min R93. Men den försvann i en flytt? Tänkte göra en ny, och stadigare,då jag inte kan lägga tryck på harris benstöden. Utan att träffbilden sticker iväg. Även bom, och tyvärr skadeskjutning har förekommit då man vridit en aning i vissa jaksituationer. Denna gång hade jag marginalerna på min sida och tur att de var en blöt Hornady som slog av ryggraden. Så jag kunde avgånga. Hade KKC lyckats få fram en kolvjävel!hade problemet varit löst! Men då dem som beställde i våras ännu inge hört så känns de dött lopp! Så någon som har gjort något liknade? Den förra var en alminimumt ubalk som satt fast fram och under rakt ner i benstödsadaptern. Även pipkanalen ska öppnas upp rejält S Kan nog fixa en ny balk om du vill ha. Skissa upp en "ritning" med mått så löser jag en sån under nästnästa vecka (om det är balken som bara kommit bort). Mvh Joacim
Publicerat December 23, 20187 yr Författare 2 hours ago strävhår sa: Är det var vad man får för 27000:-? 27000? Min är så gammal så den gick på 14000:-
Publicerat December 23, 20187 yr Författare 2 hours ago Joacim sa: Kan nog fixa en ny balk om du vill ha. Skissa upp en "ritning" med mått så löser jag en sån under nästnästa vecka (om det är balken som bara kommit bort). Mvh Joacim Jo de är den. Kanon! Hade varit jätte snällt! Fundera bara hur man kan k Göra den ännu stadigare? Får enkla lite över en GT
Publicerat December 23, 20187 yr 1 hour ago hs_merkel sa: Jo de är den. Kanon! Hade varit jätte snällt! Fundera bara hur man kan k Göra den ännu stadigare? Får enkla lite över en GT Gör det, rita en enkel skiss med mått och skicka i ett pm så löser vi det. Har både 2 och 3mm saltvattenbeständig 4125 Aluminium på jobbet - bör väll räcka. Mvh Joacim