Hoppa till innehåll

Jakttidskalender


vandraren

Recommended Posts

Tjena!

Nån som vet om det finns nån käck jakttidskalender, typ den som kan finnas i vissa jakttidningar?

Jag söker/tänker mig en kalender där jag skriver in region, trycker på ett datum, och vips visas vad man kan jaga aktuell dag! Alt nån analog variant, ännu hellre, där det visas vad man kan jaga dag för dag.

Eller så är det som vanligt kanske: man vet inte exakt vad man vill ha... MEN DET BORDE FINNAS! Söker hursomhelst nån enkel variant med snabb översyn för vilka hagel man skall stoppa i fickan när man går ut...

Den/de som förstår förstår!

Gärna länk eller tips!

p.

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Galne!

Nej, det är inte den... snarare en tvärtomvariant! I den du länkar till måste djur för djur knappas in. Jag söker en variant där datumet visar vilka djur som får jagas. På sistasidan på vissa jakttidningar fanns förut en variant som ligger nära det jag tänker mig.

En kalender där jag skriver plats/region, trycker på ett datum och jaktbara djur visas.

p.

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ha då har de gjort om den, för innan var den nämligen så. Man valde datum och sen fick man se vad man fick jaga!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mmmm.. kan vara så...

Men hoppas det finns nån variant som funkar som jag tänker....

p.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

redtop

Spot on! Behövs det app eller nåt...? Är prenumerant där, men vägrar appar! Men den kanske ligger öppen nånstans på nätet?

OlersPer

Det var ju det där med appar...

p.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

9 hours ago vandraren sa:

redtop

Spot on! Behövs det app eller nåt...? Är prenumerant där, men vägrar appar! Men den kanske ligger öppen nånstans på nätet?

Blev nyfiken och Googlade lite och hittade den där. Vet just inget om den. Du får testa. :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

På 2019-02-10 at 14:28 vandraren sa:

Galne!

Nej, det är inte den... snarare en tvärtomvariant! I den du länkar till måste djur för djur knappas in. Jag söker en variant där datumet visar vilka djur som får jagas. På sistasidan på vissa jakttidningar fanns förut en variant som ligger nära det jag tänker mig.

En kalender där jag skriver plats/region, trycker på ett datum och jaktbara djur visas.

p.

 

När jag kollar på datorn, specar län och månad får jag de djur som är lovliga. Men i telefonen var det inte samma sak, var det inte det du var ute efter vilka djur som var lovliga vilken månad?

https://jagareforbundet.se/jakt/jakttider/#Västra Götalands län,-1,2019-02-01,2019-02-28,

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

I luren blir det inte vad jag tänkt iaf... Kanske som du säger: annat resultat i burken? Får kolla upp det!

p.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...