Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Beretta film!

Featured Replies

Publicerat

Hejsan!

Här ni en trevlig liten filmsnutt!

Detta verkar vara en väldigt trevlig bössa, dock en väldigt duktig skytt med!

Slit med hälsan!

Publicerat

Jo de är en häftig film!

Jag har skrivit mycket med honom och han har gett mig väldigt bra tips vad det gäller trick skytte!

Numera skjuter han för Benelli. Hans hemsida är nog uppe snart där lär det finnas mer filmer.

"Best of luck with your shooting and if you run into any problems, feel free to let me know."

Publicerat

Ja klart häftig film. Grabben kan onekligen skjuta. Har väl iof ett antal timmar bakom sig. Hipshots berömda kråktripplar ter sig som en bagatell.

Publicerat

Fan! Sitter på jobbet och kan inte kolla filmen men blir upprörd ändå, dissa mina fina kråktripplar???

Ni skulle se förut när jag hade en Centro som svalde 6 plugg, då var det rock´n roll!

Mvh!

Publicerat

Dom är säkert jättebra Hippen men denna grabben är ngt i hästväg

Publicerat

Bli inte orolig Hipshot,jag har sett filmen och den har ingenting med jakt att göra,påminner snarare om Rambo,dvs,att skjuta och skjuta mesta av alla. Jävla cirkus film,dessutom var bössan skitful,inget man vill ha med sej i skogen i vart fall ;D

Publicerat

Jag såg Jocke Smålänning stå  pumpa med sin benelli förra sommaren, man var inte lite imponerad. Ex kastade han en gurka upp i luften, sköt först av ena änden, sen andra och sen i mitten på den :P Han kastade även 5 duvor i olika färger i luften och sköt dom i ordningen publiken ville. Men det mest imponerande var nog hur han kunde skjuta med bössan över huvudet, från höften osv(som gubben i filmen).

Publicerat

De där 5 lerduvorna är faktiskt inte så svårt, jag fixar det och då klarar jag inte att kasta dem lika högt som Jocke så jag kompenserar det med att skjuta fort i stället  8) Finge man upp dem rejält så tror jag färgordningen skulle gå geschwint med.. Däremot höftskotten, överhuvudet skotten osv fixar jag inte.

Hur som, rekomenderar alla att testa! Så ruskigt kul, ställer man sig och "leker" upp ngr hundra plugg så får man snart kläm på det. Förutsättningen är en opluggad automat nästan..

Mvh!

Publicerat

du han var ju nästan lika säker som jag ;D men såg en Tom som sköt en golf boll med 22lr och fråga vilken träff publiken ville hook or slice de var mäktigt,å treo tabletter sköt man tror inte de är sant

Publicerat

Ja jäklar...imponerande :)

Publicerat

Inte alls tokigt ;D

Publicerat

Smålänning sa att han vara ännu bättre med 22:an, han kunde kasta golfbollen i luften, skjuta en gång på den, ladda och en träff till.. Det var vad han sa iaf.  ;D

Publicerat

Haha jag ska göra så med mina barn!

Publicerat

Haha så frän unge! :)

Publicerat

Helt klart "äger" denna "dude"king.gif

Publicerat

Håller med  :D

Publicerat

Jaa ha verkar i alla fall van med bössa, fin anläggning. Tuff kille, fastän det gjorde ont  ;D .  Fast hörselskydd  ???

Publicerat

min unge skulle nog slippa höra hockey farssan i bakgrunden och få börja med lite lättare kalibrar

• 4 weeks later...
Publicerat

Han är rätt manlig den! ;)