Publicerat Mars 25, 20197 yr Vart köper man stålhagel enklast i Sverige eller någon annanstans i EU. Funkar det från Italien tycker dom är utan jämt. Såg en firma i England men dom skickar inte utomlands, dom hade stort utbud.
Publicerat Mars 25, 20197 yr 6 hours ago Skogsmannen23 sa: Vart köper man stålhagel enklast i Sverige eller någon annanstans i EU. Funkar det från Italien tycker dom är utan jämt. Såg en firma i England men dom skickar inte utomlands, dom hade stort utbud. Undrar om inte Jr- Moberg köpte stålhagel från en tysk handlare. engländarna är skitlarviga och måste ha tillstånd att exportera krigsmatriel för en sketen förladdning . /P
Publicerat Mars 26, 20197 yr 11 hours ago Jr_Moberg sa: Stämmer. Jag köpte stålhagel i somras. Ska kolla varifrån. Då kanske du kan tipsa vidare ? / P
Publicerat Mars 27, 20197 yr Författare Tackar några från USA kan skicka också men blir lite dyr frakt då
Publicerat Mars 27, 20197 yr På 2019-03-26 at 14:24 Jr_Moberg sa: Jag beställde stålhagel från grawulf.net. Jag hittar inget hagelaktigt med ovanstående. Är namnet rätt?
Publicerat Mars 27, 20197 yr 27 minutes ago millen sa: Jag hittar inget hagelaktigt med ovanstående. Är namnet rätt? https://www.grauwolf.net/wiederladen.html
Publicerat April 1, 20197 yr Jag hörde det ska gå ännu en OMV SMART Plus till Sverige och denna gång till Norrlands djupa skogar . Omv-smart börjar bli rena ” Folk-pressen ” i Sverige ? /P
Publicerat April 4, 20197 yr Författare Jo du den är betald så nu väntas det. Sen ska det blåsas soprent i skogen.
Publicerat April 4, 20197 yr 17 minutes ago Skogsmannen23 sa: Jo du den är betald så nu väntas det. Sen ska det blåsas soprent i skogen. ? Stefano brukar vara rätt snabb på att skicka grejer. / P
Publicerat Augusti 10, 20232 yr https://www.greentrail.se/vapentillbehor/tunet-stalhagel-1kg/p/3950001278694/
Publicerat September 3, 20232 yr Någon som shoppat i närtid ? Jag kan hoppa med på ett samköp om någon som fixar fritzarspråket beställer