Publicerat Januari 11, 200719 yr Änligen efter år av letande har vi eller rättare sagt min vän Beretta lyckats att få tag i rariteter av klass. 8) 8) 8) TRÄINLÄGG 8) i syntetkolven på min samt även hans egen Ruger. Se och njut. 8) ;D
Publicerat Januari 11, 200719 yr Stiligt! Ska du var nå i stugan till veckan? Funderar på att åka upp på måndag tom torsdag
Publicerat Januari 11, 200719 yr Nädå men jag brukar vara i krokarna en eller ett par gånger per år. Tänkte man kunde få sig nå kaffe
Publicerat Januari 11, 200719 yr Fint! Var har Beretta hittat dessa inlägg? Från staterna? Tack för senast förresten
Publicerat Januari 11, 200719 yr Författare Ska du var nå i stugan till veckan? Funderar på att åka upp på måndag tom torsdag Jag åker nog bara på söndag. Om du är där kan vi kanske träffas. Vem åker du med?
Publicerat Januari 12, 200719 yr Riktigt bra blev det. Skönt att hålla i också. Hallen; Ska du toppjaga?
Publicerat Januari 12, 200719 yr Jobbar 17.00-24.00 på söndag så jag måste sova så jag lär inte vara där förän 10-11 på måndag. Det var synd det Åker förmodligen själv men annars blir det med brorsan som verkade lite sugen
Publicerat Januari 12, 200719 yr Min bössa blev också toksnygg. 8) Finns faktiskt en uppsättning kvar med träinlägg. Dock betingar den ett astronomiskt högt belopp ;D